Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:18:00 GMT

امکان بهره‌مندی از کاهش ۳۵ درصدی عوارض در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۹۶۷۰

امکان بهره‌مندی از کاهش ۳۵ درصدی عوارض در شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: پنجم شهریورماه پایان مهلت بهره‌مندی از کاهش ۳۵ درصدی عوارض ساختمانی در شیراز است.

به گزارش ایمنا، محمدهادی هاشم‌پور اظهار کرد: مطابق مصوبه شورای شهر شیراز مبنی بر اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان نقدی عوارض ساختمانی با ابلاغ شهردار شیراز و به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز چنانچه مؤدیان عوارض ساختمانی شامل پروانه ساخت و پایان کار نسبت به پرداخت نقدی بدهی خود تا پنج شهریورماه سال جاری اقدام کنند از ۳۵ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مؤدیانی که درخواست صدور پروانه ساختمانی یا پایان کار ساختمانی یا تمایل به پرداخت همه عوارض ساخت و ساز ملک شأن را دارند، چنانچه تا پنج شهریور نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند می‌توانند از ۳۵ درصد تسهیلات تشویقی بهره مند شوند.

معاون شهرداری شیراز با بیان اینکه این کاهش تنها شامل کسانی می‌شود که بدهی خود را به صورت نقدی و یک جا پرداخت کنند، گفت: مهلت بهره‌مندی از کاهش ۳۵ درصدی محدود و غیر قابل تمدید است و این اقدام تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای رونق ساخت و سازهای شهر شیراز و ارائه تسهیلات لازم در این خصوص و وصول درآمدهای شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۰ است.

وی مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات را عامل افزایش راندمان خدمات شهری دانست و افزود: بی شک این مشارکت می‌تواند شهر را ضمن برخورداری از اقتصادی پویا و پایدار، در مسیر دستیابی به شاخصه‌های توسعه یافتگی و همچنین گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی یاری کند.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: شهروندان و سرمایه‌گذاران می‌توانند از فرصت پیش‌آمده برای پرداخت نقدی بدهی خود اقدام کنند که امید است در سالی که بر لزوم پشتیبانی و مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است این تخفیف، محرک خوبی در امر ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری در شهر باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 513837

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري شيراز کلانشهر شیراز عوارض شهر کلانشهر عوارض شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری شیراز عوارض ساخت بدهی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همواره در رویداد‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته و سعی کرده امدادرسان مردم در حوادث مختلف باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در حادثه سیل سیستان و بلوچستان جمعیت هلال‌احمر استان با ارسال کمک‌های غذایی به یاری مردم این استان رفت تا بتوان بخشی از مشکلات مردم این مناطق را رفع کرد.

محمدی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه سال گذشته در ۸۵۸ حادثه حضور داشته و نسبت به امدادرسانی و انجام عملیات امداد و نجات اقدام کرده که بیشترین سهم این عملیات‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای و کوهستان است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد حوادث کوهستان استان کرمانشاه رو به افزایش است؛ از افراد مبتدی و دارای بیماری درخواست داریم از صعود به ارتفاعات به صورت انفرادی خودداری کنند، زیرا ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به افراد آسیب دیده در کوهستان دشوار است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: در کنار امدادرسانی هلال‌احمر در حوادث و بلایای طبیعی این جمعیت در راستای عمل به وظایف خود نسبت به ارائه خدمات اجتماعی به ویژه به افراد نیازمند نیز اقدام می‌کند.

محمدی با اشاره به فعال بودن یک مرکز ارتوپدی و فیزیوتراپی هلال‌احمر در کرمانشاه گفت: سال گذشته ۷۸۲ نفر از خدمات فیزیوتراپی، ۵۱ نفر از کار درمانی و ۲۶۲ نفر گفتاردرمانی استفاده کردند.

وی اضافه کرد: در حوزه ارتوپدی ۱۰۸ نفر از این خدمات شامل ۵۱ نفر پروتز و ۶ نفر آرتز و کفش طبی ۵۱ نفر بهره‌مند شدند و دو مورد مانور درمان اضطراری با اهداف درمانی بیماران بی‌بضاعت در دالاهو و روستا‌های اطراف گیلانغرب جمعا یک هزار و ۴۰۰ نفر انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به عدم صدور مجوز داروخانه این جمعیت در استان، تصریح کرد: با وجود عدم تأسیس داروخانه هلال‌احمر کرمانشاه، اما مرکز فوریت‌های دارویی این جمعیت به صورت روزانه در حال خدمت‌رسانی به مردم استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم