Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ورزشی لهستان ضمن بررسی جانشین ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران نوشت: آیا عطایی تنها در مسابقات پیش رو هدایت ایران را برعهده دارد یا این که به او زمان بیش‌تری داده خواهد شد؟ به گزارش ایسنا، باتوجه به این که والیبال ایران یکی از قدرت‌های جهان به شمار می‌رود، تغییرات در این تیم برای رسانه‌های مخلف ورزشی به خصوص رسانه های والیبالی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسانه ورزشی لهستانی polsat در گزارشی به بررسی تغییر سرمربی ایران از ولادیمیر آلکنو به بهروز عطایی پرداخته است. آلکنو که مدت قرارداش تا پایان رقابت‌های المپیک بود، بارها در نشست خبری اعلام کرد که به دلیل خستگی نیاز به استراحت دارد و قرار است چند وقتی از دنیای والیبال کنار رود؛ به همین دلیل فدراسیون والیبال از مدت‌ها پیش، بهروز عطایی را سرمربی تیم ملی والیبال در رقابت ها آسیایی معرفی کرد.

این رسانه لهستانی در خصوص این تغییر نوشت: در بازی‌های المپیک، تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولادیمیر آلکنو در مرحله گروهی به کار خود پایان داد. پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران، ولادیمیر آلکنو خداحافظی کرد و وظایف او را بهروز عطایی بر عهده گرفت. عطایی که  با تیم زیر ۲۱ سال قهرمان جهان شده است وظیفه دارد تیم ملی والیبال ایران را برای قهرمانی آسیا آماده کند.

این رقابت‌ها به میزبانی ژاپن از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در صدر گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ بازی خواهد کرد.  شروع در این مسابقات برای تیم‌های پیشرو آسیایی بسیار مهم است چرا که دو تیم برتر به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صعود خواهند کرد.

ایران یکی از تیم‌هایی است که باید از عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۹ خود دفاع کند.  پارسی‌ها پس از نمایش ناموفق خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون سرمربی ولادیمیر آلکنو به این تورنمنت پا خواهند گذاشت. یادآوری می کنیم که آن‌ها مسابقات المپیک خود را با پیروزی بر لهستان (۳: ۲) آغاز کردند، سپس ونزوئلا را شکست دادند (۳: ۰) و از کانادا، ایتالیا و ژاپن شکست خورده و از المپیک خداحافظی کردند.

حالا فدراسیون والیبال ایران بهروز عطایی را به عنوان مربی تیم ملی منصوب کرد. عطایی ۵۱ ساله در گذشته به عنوان دستیار مربی تیم ملی کار کرده است.  بزرگترین موفقیت در حرفه او قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال است که با تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۹ در طول مسابقات در بحرین به دست آمد.  ایران در فینال ایتالیا را با نتیجه ۳-۲ شکست داد.  

باید پرسید که آیا عطایی فقط در مسابقات پیش رو هدایت ایران را برعهده دارد یا اینکه به او زمان بیش‌تری داده خواهد شد؟

ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در مسابقات قهرمانی آسیا را بازی می‌کند.  سرمربی اسامی ۱۵ بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی را اعلام کرده است.  والیبالیست‌های ایرانی مطمئناً می‌خواهند شکست مقابل ژاپن در المپیک را جبران کرده و مهمتر از همه، صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کنند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهروز عطایی بهروز عطایی رقابت های قهرمانی آسیا والیبال واليبال تیم ملی والیبال ایران ولادیمیر آلکنو بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا