Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مصطفی پوردهقان اردکان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردکان افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین وظایف حاکمیتی است که شبکه دامپزشکی نقش مهمی در آن ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: وجود ۸۰ هزار رأس دام سبک، ۱۲۰ واحد مرغداری فعال، چهار داروخانه دامپزشکی، تنها بیمارستان دامپزشکی استان، پرورش شتر و بز مورسیا کارنامه و وضعیت این شهرستان در حوزه دامپزشکی و دامپروری است که لزوم تأسیس صنایع مرتبط نظیر فرآوری و بسته‌بندی را دوچندان می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان بر لزوم تسریع در تأیید مجوز مرغداری‌های شهرستان تأکید کرد و آمادگی شهرستان را برای همکاری درجهت صنعتی‌شدن کشتارگاه شهر اردکان با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تقاضا اعلام نمود.

در این مراسم از خدمات شهرام شاکر اردکانی تقدیر و عظیم‌پور به‌عنوان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردکان معرفی شد.

 شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها یزد اردکان سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد اردکان سازمان دامپزشکی کشور یزد اردکان سازمان دامپزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی