Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی اظهار داشت:

چند روز از فینال گذشته و من خیلی به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم.حقیقتا نمی توانم آن شکست را هضم کنم.

وی افزود:

صحبتهای زیادی در مورد بازی انجام شد و من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می کنم.اطمینان دارم این تیم به جایگاه واقعی خود بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع استقلال ادامه داد:

اگر بخواهم در مورد تلخ ترین اتفاق زندگی ام بگویم مطمئنا به شب فینال اشاره می کنم.تاکید می کنم استقلال با وجود هوادارانش به جایگاه اصلی بر می گردد.

نادری تصریح کرد:

جا دارد از همه هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند و روزهای سخت من تبدیل به خاطرات شیرین در استقلال شد.

وی ادامه داد:

از مجیدی،فکری، عبداللهی،مظلومی و بازیکنان و کادر پزشکی،خانم شجاعی،دکتر نوروزی  تشکر می کنم که  همیشه کنارم بودند.

مدافع استقلال عنوان کرد:

خداحافظی از شما هواداران برایم خیلی سخت است، پس از  شما خداحافظی نمی کنم چون مطمئن هستم این افتخار را پیدا می کنم که بتوانم شماره   ۲ استقلال و زنده یاد پورحیدری را بپوشم.

نادری خاطرنشان کرد:

هر جای این کره خاکی باشم با افتخار می گویم فرزند این خانواده پر افتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.

گفتنی است رسانه های ترکیه ای خبر دادند که نادری بعد از جدایی از تیم فوتبال استقلال به تیم فوتبال آلتای ترکیه پیوست. سرمربیگری تیم فوتبال آلتای ترکیه بر عهده مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم های پاس،پرسپولیس و تراکتور است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه