Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:11:04 GMT

وداع باشکوه مردم ایلام، ادای دین به شهدای مدافع امنیت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۰۴۶۴

وداع باشکوه مردم ایلام، ادای دین به شهدای مدافع امنیت

به گزارش ایرنا، این مراسم با شکوه در درب ستاد فرماندهی شهرستان ایوان با حضور مردم شهید پرور، خانواده‌های شهدا و مسوولان استانی برگزار و شهروندان ایوانی برای آخرین بار با این شهید سرافراز وداع کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: مخلان نظم و امنیت کشور بدانند نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم از جان خود هم خواهد گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار دلاور القاصی مهر افزود: نیروی انتظامی با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در آستانه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، شهید دیگری را برای نهادینه کردن امنیت و آرامش مردم تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

وی تاکید کرد: اگر امروز دنیا روی ایران اسلامی حساب ویژه ای باز کرده است به واسطه همین فرهنگ والای شهادت‌ طلبی در نیروهای مسلح است. 

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان از عزت و اقتدار برخوردار است.

وی یادآور شد: شهدا و خانواده آنان از بهترین متاع خود برای امنیت و آرامش وطن گذشتند و امروز تمام مردم و مسوولان موظفند قدردان آنان باشند.

سردار القاصی مهر در ادامه با  هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت،  اظهار داشت: مخلان نظم و امنیت بدانند مکتب شهدا همچنان باقی است، امنیت مردم خط قرمز ماست و برای نهادینه کردن آن در جامعه، همکاران ما از هیچ کوششی حتی به قیمت از دست دادن جان عزیز خود کوتاهی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام نیز در این مراسم اظهار داشت: بطور قطع اشرار و ضد انقلاب در دام نیروهای جان بر کف کشور خواهند افتاد.

سردار جمال شاکرمی افزود: نیروهای جهادی انتظامی،  سپاه و ارتش تمامی توان خود برای تامین کشور بکار گرفته و ارز هیچ تلاشی در این مسیر مقدس دریغ نکردند.

وی افزود: راه شهدا و مدافعان امنیت ادامه دارد و اشرار نیز به سزای اعمال خود خواهند رسید.

یکی از شهروندان ایوانی در این مراسم اظهار داشت: راه شهیدانی نظیر طاهری با قدرت ادامه خواهد داشت و اقدامات خرابکارانه دشمن هیچ خلل و سستی در عزم واراده مردم ایجاد نمی کند.

فرزاد احمدی گفت: این شهیدان هستند که امینت مرزها و داخل کشور را بخوبی تامی کردند و تاکنون اجازه نداده اند هیچگاه کشور ناامن نشود و در این راه و برای اثبات این مهم از جان خود گذشته اند.

وی افزود: ما همواره قدردان  و مدیون شهدای گرانقدر و خانواده های آنها هستیم چراکه در حال حاضر امنیت کشور به وسیله این سربازان توانمند و بی ادعا تامین می شود.

حدود ساعت ۲۱ روز ۱۶ مرداد مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی حین گشت‌زنی در خیابان جردن متوجه رفتارهای مشکوک فردی شدند که این شخص پس از رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد و ستوان سوم یاسر طاهری، مامور گشت کلانتری ۱۰۳ گاندی، به‌صورت پیاده به تعقیب این فرد پرداخت.

فرد مذکور خود را به یک دستگاه وانت رسانده متواری شد در همین حین استوار طاهری نیز به‌ سرعت خودش را به قسمت بار خودروی وانت رساند و پس از طی مسافتی خودرو را متوقف کرد و با راننده خودرو درگیر شد که ناگهان همدستان این شخص با خودروی دیگری به‌سمت مامور پلیس تیراندازی کردند.

ستوان یاسر طاهری پس از اصابت ۲ گلوله به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها ایلام شهدا نیروی انتظامی ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام شهدا نیروی انتظامی ایلام ایلام شهدا نیروی انتظامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور