Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:28:38 GMT

لزوم همکاری ارتش برای ساخت بیمارستان در راز و جرگلان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۰۵۳۲

لزوم همکاری ارتش برای ساخت بیمارستان در راز و جرگلان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر چهار شنبه در آئین افتتاح پروژه مهمانسرا، تالار و منازل سازمانی مهر ولایت تیپ ۱۳۰ شهید عبدالله دلجویان که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: دلاوری‌های نیروی‌های مسلح بر کسی پوشیده نیست لذا تمام این نیروها سند آبرو و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در این برهه از تاریخ جهان همگان می‌دانیم که با سه اصل مهم رهبری، اسلام و شهادت این نظام مقدس تداوم یافته است و مردم نیز در قالب سربازهای این نظام جنگ تحمیلی را به اتمام رساندند.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای مسلح علاوه بر اینکه در تمامی امور پیش قدم هستند در حوزه مبارزه با بیماری کرونا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردند و توانستند الگوی مدیریت را به رخ جهانیان بکشند.

شجاعی خراسان شمالی را استانی غیر برخوردار دانست و بیان داشت: مردم این استان شایستگی خدمت را دارند لذا خواستار تسریع در ساخت و تجهیز بیمارستان ارتش هستیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ساخت بیمارستان‌های مجهز و مدرن در نقاط محروم کشور توسط ارتش، گفت: نیازمند مساعدت ارتش جهت ساخت بیمارستان در نقطه مرزی و محروم شهرستان راز و جرگلان نیز هستیم.

در این مراسم مقرر شد ارتش یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی صحرایی تا یک ماه آینده در راز و جرگلان احداث کند.

کد خبر 5279191

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی نیروی زمینی ارتش محمدعلی شجاعی بیمارستان راز و جرگلان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند