Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اسماعیلی با توجه به سابقه و عملکرد مناسب در نهادها و سازمان‌های مختلف در امور فرهنگی و اجتماعی ،چهره فرهنگی شناخته شده‌ای به شمار می‌رود.

وی با اشاره به خصوصیات وزارتخانه موفق و موثر در دولت پیش رو اضافه کرد: نخستین موضوع با اهمیت برای موفقیت در کابینه دولت سیزدهم، همسویی با نظرات، مواضع، دیدگاه‌ و سیاست‌های آیت الله رئیسی است و اسماعیلی از این ویژگی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمی و استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان با بیان خصوصیات فردی و اجتماعی گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسماعیلی با عملکردی که در نهادهای گوناگون مانند قوه قضاییه، صدا و سیما و استانداری اصفهان داشته، نشان داده اهل کار جهادی و انقلابی است.

نصری با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم باید با تمام مسائل انقلاب اسلامی آشنا باشد، تصریح کرد: اسماعیلی این خصوصیت را دارد و ارتباط خوب با جوانان در دانشگاه گزینه مناسبی برای وزراتخانه مذکور خواهد بود.

وی ادامه داد: این گزینه با گماردن مسئولان و افراد مجرب در بخش‌های مختلف زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه تغییر و تحول در فیلم، تئاتر، نویسندگی، موضوعات قرآنی، مطبوعات و موسیقی را رقم خواهد زد.

توجه به عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه بودجه در استانها 

این تحلیلگر مسائل اجتماعی با اشاره به اهمیت رویکرد اسلامی انقلابی در مسائل فرهنگی کشور اظهار اطمینان کرد که با حضور محمد مهدی اسماعیلی توجه ویژه‌ای به عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه بودجه در استانها و شهرها خواهد شد.

نصری اضافه کرد: صدور موازین و آرمان‌های انقلاب و فرهنگ ایرانی اسلامی به دیگر کشورها با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری وزارت امور خارجه از جمله ضروریات آینده خواهد بود که مطمئنا وزیر پیشنهادی به این موضوع نیز نگاه جدی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی متولد ۱۳۵۴ و از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی است.
عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران،مدیرکل ارزیابی برنامه‌های تولیدی سیما و مؤسس قرارگاه رسانه سازمان صدا وسیما، معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، معاون سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان، عضویت در کارگروه تحول فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر تحقیقات اجتماعی آستان قدس رضوی، مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس قوه قضاییه و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی است.

رییس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان سید ابراهیم رییسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.

شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.

دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.

اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.»

عیسی قلی‌پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در این خطه است که چندین دهه سابقه بخشی‌گری دارد و به علت کهولت سن و بیماری سرطان درگذشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد