Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۷ مورد عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی مغازه زغال فروشی در کوی علوی خیابان فرهانی نبش مدرس که به علت اتصال برق رخ داده بود، با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اطفای حریق منزل مسکونی در منطقه کمپلو شمالی به علت اتصال برق مایکرویو، موتور آسانسور مجتمع مسکونی در خیابان عباسی واقع در زیتون کارمندی، پراید در مسیر شیبان روبروی پادگان به علت نشت بنزین و اتصال برق خودرو را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری به عملیات مهار حریق منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان بوستان یک به علت بی احتیاطی مالک در روشن کردن زغال بر روی پیک نیک اشاره و اظهار کرد: حریق خودروی آئودی اروندی درون کارگاه در منطقه امام شرقی خیابان منصوری به علت حرارت دیدن قسمتی از محفظه درون صندوق خودرو، حریق کنتور برق منزل مسکونی در مناطق پادادشهر، کیان آباد خیابان وهابی، کمپلو خیابان دهقان بین هلالی و فرهانی با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

این مقام مسئول به اعزام آتش نشانان به پل طبیعت در مسیر ساحلی شرقی اشاره کرد و ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل با مرد ۳۵ ساله‌ای که قصد خودکشی از روی پل طبیعت را داشت مواجه شدند و با مشاوره و گفتگو  او را از خودکشی منصرف کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز بیان داشت: آتش نشانان در منطقه بهارستان شهرک الهیه در حادثه نشست زمین در خیابان اصلی با کشیدن نوار خطر ایمن سازی لازم را انجام دادند و از بروزحادثه احتمالی جلوگیری کردند، ضمن اینکه در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق بهارستان کوی ملت خیابان ۹، کوی مهدیس خیابان نورد و کوی ملت فاز ۳، کیانشهر خیابان یاس ۵ و خیابان ۶ الحدید و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه شهرک دانشگاه ۷ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفای حریق آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز