Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان اظهار کرد: بانک ملی ایران در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و به واسطه اهمیت تعلیم وتربیت وحوزه آموزش کودکان ونوجوانان تعداد 50 عدد گوشی هوشمند به ارزش دو میلیارد ریال به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش‌آموزان  تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرزندان جامعه هدف کمیته امداد استعداد فوق‌العاده و امکانات ضعیف دارند اما نباید اجازه دهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

مدیر امور شعب بانک ملی هرمزگان با اشاره به اینکه بانک ملی همواره در کنار آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهارکرد: ما در راستای مسئولیت اجتماعی و با ساخت مدرسه و اهداء تبلت در کنار آموزش و پرورش و با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در کنار این نهاد هستیم و امیدوارم مسیر برای انجام کارهای خیر و مسولیت‌های اجتماعی همچنان برای ما هموار باشد و این روند را ادامه دهیم. 

در ادامه این مراسم تراهی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) ضمن تقدیر از  همراهی، مشارکت و حضور همیشگی بانک ملی ایران در عرصه‌های خدمت اظهار داشت: هیچ دانش‌آموز مستعدی نباید به خاطر فقر و نیاز مالی از تحصیل باز بماند و شرایط باید به گونه‌ای رقم بخورد که همه به علم‌اندوزی و تحصیل دسترسی داشته‌ باشند. 

وی گفت: مجموعه کمیته امداد همواره در کنار آموزش و پرورش قرار داشته‌است تا اتفاقات خوبی رخ دهد و شاهد باشیم سطح آموزش و پرورش ارتقاء پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این آیین عنوان‌کرد: با وجود مشکلات ناشی از ویروس کرونا، فرهنگیان و معلمان توانستند اهداف  اموزشی و تعلیم و تربیت را با کیفیت مطلوب پیش برده تا در حوزه تعلیم وتربیت مدیران فردای این مرز وبوم ، هیچ خللی وارد نشود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اهدای تبلت بانک ملی آموزش و پرورش کمیته امداد بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره دشواری سؤالات امتحانات نهایی گفت: در تحلیل امتحانات شاهد دشواری سؤالات نبودیم، در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است. - اخبار اجتماعی -

محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد 1402 برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده  اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال