Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، با جدایی مسی از بارسلونا برخی خبرنگاران اسپانیایی گزارش دادند که فلورنتینو پرز در این انتقال تاثیر داشته است. برخی از خبرنگاران مدعی شدند که ریاست باشگاه رئال مادرید با منصرف کردن لاپورتا از عقد قرارداد لالیگا با شرکت CVC در رفتن مسی از بارسلونا دست داشته است. 

برخی دیگر نیز این ادعا را داشتند که اگر مسی راهی پاریس شود، رئال مادرید راحت‌تر می‌تواند کیلیان  امباپه را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امروز ناصر الخلیفی در خصوص آینده امباپه صحبت کرد و مدعی شد که او در سن ژرمن می‌ماند. (اینجا بخوانید)

پرز در خصوص این اخبار واکنش نشان داد و آنها را شایعه دانست. او طی بیانیه‌ای اعلام کرد: غیرممکن است که من تاثیری در خروج مسی یا هر تصمیمی در باشگاه بارسلونا داشته باشم.

به گزارش فارس، امروز فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز اعلام کرد که قرارداد لالیگا با شرکت CVC غیرقانونی بوده است. برخی اخبار گفته می شود که لاپورتا در ابتدا موافق قرارداد با CVC بود ولی فلورنتینو پرز رای او را زد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901541

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد