Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح «اطعام حسینی» با هدف گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مددجویان در ایام محرم و در ادامه پویش‌های ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه در استان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه این طرح تا پایان ماه صفر (۱۵ مهرماه) برای اطعام نیازمندان ادامه دارد، تبیین کرد: مهم‌ترین هدف اجرای این رزمایش، اطعام افراد و خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی اجرا می‌شود

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی مطرح کرد: طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان اجرا می‌شود.

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه

سلم‌آبادی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در طرح «اطعام حسینی» خبر داد و گفت: این آشپزخانه‌ها با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات خیریه راه‌اندازی شده و طبخ و توزیع غذاهای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

در طرح «اطعام و احسان حسینی» طبخ بیش از ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و توزیع بیش از ۲۴ هزار سبد غذایی پیش‌بینی شده است

 

وی با تأکید بر اینکه در طرح «اطعام حسینی» نذورات مردمی به سمت گره‌گشایی از نیازمندان هدایت می‌شود، تبیین کرد: در این طرح طبخ بیش از ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و توزیع بیش از ۲۴ هزار سبد غذایی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود در مجموع ۲۰ میلیارد تومان کمک مردمی در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» جمع‌آوری شود، مطرح کرد: برای این منظور همه دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم مؤمن و عزادار هستند.

روش‌های مشارکت مردم و خیران

سال گذشته به همت مردم استان ۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح «احسان حسینی» جمع‌آوری شد

 

سلم‌آبادی با یادآوری اینکه سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح «احسان حسینی» در استان جمع‌آوری شد، بیان داشت: ۱۰۱ مرکز نیکوکاری پذیرای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در جهت تهیه و پخت غذای گرم برای محرومان است.

وی به روش‌های مشارکت مردم و خیران در اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷ و یا شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۱۰ بانک ملی از روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی طرح اطعام حسینی طرح احسان حسینی محرم کمک به نیازمندان کمیته امداد طبخ غذا توزیع غذای گرم خراسان جنوبی قالب تهیه اطعام حسینی احسان حسینی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم