Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پیشکسوتان استقلال به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های شش جانبه جام حافظان سلامت دست یافت

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این رقابت‌ ها تیم وطن زرین که از بازیکنان رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال استفاده می‌کرد قهرمان شد و پیشکسوتان استقلال دوم شدند.
تیم هنر و سینما سوم، رسانه ورزش چهارم، پیشکسوتان پرسپولیس پنجم و تیم مدیران ششم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای استقلال، هادی زرین ساعد، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی، حمید سرابادانی، علی جانملکی، یدالله اکبری، داود سید عباسی، عباس محمدرضایی، امیرحسین صادقی، علی موسوی، رامین محرم نژاد، بهمن طهماسبی، داود حقی، افشین حاجی‌پور، علیرضا اکبرپور، علی چینی، شاهین خیری، محسن بیاتی نیا با هدایت محمد نوری و کمک‌های فرزاد رادیوی و سید غفار جعفری و سرپرستی علی نیروشک در این رقابت‌ها به میدان رفتند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟