Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، در نهایت و همانطور که در گمانه زنی‌ها طی چند روز اخیر مطرح شد، با تقدیم لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهوری، پیش‌بینی‌ها پیرامون گزینه وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و «حمید سجادی» برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد و در روزهای آینده باید به دفاع از برنامه‌های خود پرداخته تا بتواند نمایندگان مجلس را با خود همراه و آرای مورد نظر را اخذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما سیدحمید سجادی هزاوه کیست؟ او متولد یکم فروردین ماه 1348 در تهران، دونده سابق دوهای استقامت است و سابقه مدیریت ورزشی را نیز در کارنامه دارد. رشته تخصصی‌اش 3000 متر بامانع بود و در این رشته یک بار مدال طلای قهرمانی آسیا (1991 کوالالامپور)، چهار بار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی 1998 بانکوک را کسب کرد.
سجادی در المپیک 1992 بارسلون یکی از دو نماینده و در المپیک 1996 آتلانتا تنها نماینده دوومیدانی ایران بود.
او دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و نیز عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است. سجادی در تاریخ 08 /08/ 1396 از سوی فرهاد رهبر به عنوان مدیر کل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد جایگزین محمد دادگان - که پیش از وی معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی بود - شد، اما پس از ده روز برکنار شد.
سجادی که سابقه معاون توسعه ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان را از سال 88 در کارنامه داشت، در اواخر خرداد 1390 از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند.
سجادی هم‌چنین سمت‌های رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، مسؤول بسیج اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، معاون فرهنگی ورزشی شرکت ورزشی شهر سالم شهرداری تهران، مدیر طرح و تأمین شبکه رادیویی ورزش، مدیر باشگاه ورزشی شرکت صنایع خوایی، مسؤول هیأت دوومیدانی بنیاد شهید به مدت هشت سال، مسؤول هیأت دوومیدانی باشگاه پاس به مدت چهار سال، عضو کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در سال 1382، مشاور رئیس فدراسیون دوومیدانی را در کارنامه خود دارد.
وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در مجلس هشتم تشکیل شد و تاکنون سکان هدایت آن بر عهده محمد عباسی (دولت دهم)، رضا صالحی امیری (سرپرست در دولت یازدهم)، محمد شریعتمداری (سرپرست در دولت یازدهم)، محمود گودرزی (دولت یازدهم)، نصرالله سجادی (سرپرست در دولت یازدهم) و مسعود سلطانی‌فر (دولت یازدهم و دوازدهم) بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان تربیت بدنی دولت یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی