Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:24:02 GMT

قاسمی نژاد در لیست مجیدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۱۹۷

قاسمی نژاد در لیست مجیدی نیست

در حالیکه طی روزهای گذشته عنوان شده بود که امین قاسمی نژاد یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است، اما این بازیکن در لیست مجیدی حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از شکست در دیدار فینال جام حذفی، خود را برای حضور پرقدرت در رقابت های فصل بعد لیگ برتر و همچنین دیدار حساس و مهم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر الهلال آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو نام های زیادی برای تقویت این تیم در فصل جدید به گوش می رسد که بخش زیادی از این اسامی بازارگرمی مدیربرنامه های بازیکنان است اما یک نام طی ماه های اخیر همواره پیرامون آبی ها مطرح شده که اکنون این خبر به گوش می رسد که او جایی در لیست سرمربی استقلال ندارد.


 امین قاسمی نژاد که یکی از گزینه های اصلی فرهاد مجیدی در نیم فصل گذشته برای حضور در جمع آبی های پایتخت بود و او حتی برای مذاکره با مدیران استقلال نیز در دفتر این باشگاه حضور پیدا کرد، این روزها یکبار دیگر نام او در صدر افرادی که احتمال پیوستنشان به جمع شاگردان مجیدی می رود، قرار گرفته است.


 قاسمی نژاد زمستان گذشته به دلیل عدم توافق مدیران استقلال و پدیده نتوانست راهی تهران شود و دو طرف بر سر مبلغ پرداختی جهت صدور رضایت نامه این بازیکن به توافق نرسیدند سرانجام در مشهد ماندگار شد اما او برای فصل جدید می تواند با پرداخت مبلغی برای صدور رضایت نامه اش، از پدیده جدا شود. مبلغی که بین یک تا ۲ میلیارد تومان برآورد شده و تیم خواهان او می تواند با پرداخت این هزینه، قاسمی نژاد را جذب کند. در همین حال، طی روزهای اخیر یکبار دیگر نام قاسمی نژاد و استقلال با یکدیگر مطرح شده است ولی به نظر می رسد این اخبار شایعاتی بیش نیست.


طبق اخباری که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده است، در لیستی که فرهاد مجیدی برای خرید بازیکنان جدید در اختیار مدیران باشگاه قرار داده، نام امین قاسمی نژاد دیده نمی شود و این بازیکن برخلاف چند ماه قبل، در برنامه های سرمربی آبی پوشان جایی ندارد.این در حالی است که طی ماه های گذشته بارها در رسانه ها عنوان شد که قاسمی نژاد می تواند نخستین خرید استقلال برای لیگ بیست و یکم باشد.

نقل و انتقالات 1400 امین قاسمی نژاد پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 امین قاسمی نژاد پدیده مشهد امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ گلستانی به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6092399

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟