Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:51:44 GMT

حضور فرهاد قائمیان و شقایق فراهانی در «پریسان»

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۲۱۳

حضور فرهاد قائمیان و شقایق فراهانی در «پریسان»

فرهاد قائمیان و شقایق فراهانی به فیلم سینمایی «پریسان» پیوستند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه تولید فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «کامبیز بابایی» به تازگی با «فرهاد قائمیان» و «شقایق فراهانی» برای حضور در این پروژه به توافق رسیدند. تست گریم این 2 بازیگر پس از عقد قرارداد به زودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حضور مهدی کوشکی و لیندا کیانی در این فیلم قطعی شده بود. ظرف چند روز آینده لیست بازیگران فیلم با اضافه شدن چند چهره شناخته شده دیگر تکمیل خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلمبرداری «پریسان» اواخر ماه جاری در تهران آغاز می‌شود.

این فیلم به نویسندگی «علی مقدم» و «کامبیز بابایی» به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده است، می‌پردازد.

«پریسان» اولین تجربه کارگردانی «کامبیز بابایی» محسوب می‌شود. وی به عنوان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زمستان بود» را آماده نمایش دارد.

برزیده: فیلمسازان دفاع مقدس بدون ترس از روشنفکران، فیلم عاشورایی ساختندخاتون و دوگانه سخت دفاع از میهن‌ و عشق/ آیا در خاتون، عشق قربانی وطن‌پرستی می‌شود؟

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، مدیر تولید: سیدمهدی نریمانی، برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، دستیار اول کارگردان: مرضیه زرتشت، منشی صحنه: رعنا به‌رخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس صحنه: سحر رجبیان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ساحل عبداله‌زاده، مدیر امورمالی: سهیلا مندوزئی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمای ایران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دشت شقایق ملارد

(تصاویر) دشت شقایق ملارد

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد