Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی برای در اختیار گرفتن مسئولیت وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فهرست وزرای پیشنهادی آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. در بین این وزرای پیشنهادی نام سید حمید سجادی برای وزارت ورزش و جوانان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر نگاهی به سوابق سجادی می‌اندازیم:

حمید سجادی متولد فروردین 1348 در تهران و دارای مدرک دکترای  برنامه‌ریزی  تربیت بدنی است. وی در تاریخ ورزش ایران نام خود را به عنوان یکی از دوندگان سرشناس مطرح کرده و موفق شده افتخارات زیادی نیز کسب کند.

در دوران ورزش حرفه‌ای سجادی، رکوردی نبود که به نام او ثبت نشده باشد. نکته جالب توجه اینکه هنوز هم رکورد ماده‌های دوی 3 هزار متر با مانع، 5 هزار متر، 10 هزار متر و همچنین دوی 1500 متر داخل سالن و 3 هزار متر داخل سالن به نام سجادی ثبت است.

سجادی که سابقه دو دوره حضور در بازی‌های المپیک در سال‌های 1992 بارسلون و 1996 آتلانتا را در کارنامه دارد، در 17 سال عضویت در تیم ملی و در رقابت‌های برگزار شده در سطح قاره آسیا افتخارات زیادی را کسب کرده که از جمله آنها می‌توان به کسب مدال یک مدال طلا (1991 کوالالامپور) و چهار برنز در مسابقات قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی 1998 تایلند اشاره کرد.

عضویت در کمیته ورزشکاران شورای المپیک آسیا (73 تا 77)، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی (72 تا 75)، ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش (85 تا 87)، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا (87 تا 88)، معاونت امور ورزشی سازمان تربیت بدنی (88 تا 90)، معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان (90 تا 92)، عضویت در شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما (89 تا 95)، عضویت در هیئت مدیره باشگاه سایپا (92 تا 95)، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد (سال 96)، بخشی از سوابق ورزش و اجرایی سجادی به شمار می‌رود.

سجادی در سال 1390 نیز به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شداما با 137 رأی مخالف، 87 رأی موافق و 23 رأی ممتنع از مجموع 247 رأی گرفته شده، به عنوان وزیر انتخاب نشد.

درس‌هایی که المپیک 2020 به ورزش ایران داد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است