Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در شمال‌شرق کشور با حضور امیر سرتیپ «حمیدرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‎زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از رؤسای عقیدتی سیاسی و مقامات ارشد نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم اظهار داشت: تقویم دفاع مقدس با تاریخچه درخشان رشادت‌های دلاورمردان نیروی پدافند هوایی ممزوج است که به طریقت حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کردند و حتی به قیمت بذل جان، از شرف و عزت نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: به طور مثال، شهادت شهیدان ظرافتی و وثوقی از شهدای پدافند در همین ماه رخ داد و در مصادیق دقیق‌تر، ۱۹ مرداد مصادف با سالروز انهدام دو فروند جنگنده بعثی در جریان حمله هوایی نیروی متخاصم اهواز و ۲۰ مرداد، سالگرد دفاع جانانه پدافند هوایی ارتش از مجموعه نفتی خارک است که با انهدام تعداد قابل توجهی از جنگنده‌های نیروی متجاوز بعث و فراری دادن خلبانان باقیمانده همراه شد.

الهامی ابراز امیدواری کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، سلامت و امنیت همه در یک سنگر هستند و بدون تفاوت، همه آن‌ها در راه حفاظت از نظام اسلامی در برابر تهاجمات و مخاطرات، حتی از بذل جان نیز دریغ نکردند. امیدواریم که به درک درستی از درس‌های واقعه عاشورا دست پیدا کنیم و به عنوان شیعه اهل بیت (ع)، رهرو صادق راه و طریقت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

در این مراسم، پیام تقدیر فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از زحمات و تلاش‌های فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی ارتش در شمال‌شرق کشور قرائت و بر مبنای حکم انتصاب جدید، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» به این سمت منصوب شد؛ همچنین امیر سرتیپ دوم ستاد «سید محمد احمدیان‌پور» نیز تودیع و به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش پدافند هوایی ارتش نیروی پدافند هوایی پدافند هوایی ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر شنبه در نشست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و مؤثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران

سرهنگ پاسدار محمد عباسپور مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های پژوهش و گنجینه‌ها و المان‌های دفاع مقدس، بر هم افزایی و تعامل بیشتر دو مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از هنر و مردمی کردن کنگره‌های شهدا که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

عباسپور برگزاری مراسم «فصل شیدایی»، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» با محوریت حماسه جنگل، شهربازی مقاومت، نصب المان‌های شهدا در وروی‌های استان، ساخت سمفونی شهدای مازندران و احیای تولید نشریه «سبز سرخ» را از جمله اقدامات پیش بینی شده ویژه دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اعلام کرد.

کد خبر 6089824

دیگر خبرها

  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است