Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@21:41:42 GMT

نمایشگاه کتاب پکن به دلیل کرونا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۲۳۷

نمایشگاه کتاب پکن به دلیل کرونا به تعویق افتاد

مسئولان نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، علی‌رغم تعداد اندک موارد جدید مبتلایان به ویروس کرونا در چین، بخش فیزیکی این رویداد بین‌المللی فرهنگی را با تاخیر برگزار می‌کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن که قرار بود به صورت ترکیبی (فیزیکی و مجازی) از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم اوت ۲۰۲۱ (سوم تا هفتم شهریور ۱۴۰۰) برگزار شود؛ برای دومین سال پیاپی و به دلیل جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا با تاخیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در هر دو بخش فیزیکی و مجازی شرکت و صنعت نشر کشور را معرفی خواهد کرد. 

در متن اطلاعیه منتشر شده از سوی کمیته برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن آمده است: «به دلیل تشدید وضعیت پیشگیری و کنترل بیماری همه‌گیر کرونا و مشاهده موارد جدید ابتلا به ویروس، به منظور جلوگیری از تجمع مردم و برای حفظ سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و اطمینان از برگزاری بهتر، بخش فیزیکی نمایشگاه بین‌المللی پکن ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد.»

همچنین به نقل از مسئولان نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، علی‌رغم تعداد اندک موارد جدید مبتلایان به ویروس کرونا بخش فیزیکی این رویداد بین‌المللی فرهنگی با تاخیر برگزار می‌شود.

مسئولان اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن خاطرنشان کردند هرچند هم‌اکنون اعلام زمان دقیق برگزاری بخش فیزیکی سی وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن ممکن نیست و بستگی به شرایط بعدی همه‌گیری دارد، احتمال می‌رود که این دوره از نمایشگاه در ماه سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۱  (اواخر شهریور تا اواخر مهر) برگزار شود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی کتاب پکن بخش فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب