Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@12:48:34 GMT

ان‌جی‌ال خارک جان دوباره می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۲۴۳

پنج دستگاه مولد انرژی پروژه ان‌جی‌ال خارک به جزیره خارک حمل شدند و پیش‌بینی می‌شود با نصب این دستگاه‌ها، این پروژه جان دوباره‌ای بگیرد. این مولد‌های انرژی با همت همکاران مدیریت تدارکات و امور کالا، مهندسی و ساختمان و منطقه خارک و با همکاری شرکت‌های توربوکمپرسور نفت، پتروساحل و صنایع فراساحل به جزیره خارک حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مولد‌ها از نوع SGT-۶۰۰ با توان نامی ۲۵ مگاوات است و با نصب آن‌ها که به نوعی قلب تپنده تاسیسات ان‌جی‌ال خارک به شمار می‌آید، این تاسیسات در مسیر رونق و شکوفایی قرار می‌گیرد.

/ایلنا برچسب ها: ان‌جی‌ال ، خارک ، مولد‌های انرژی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ovj

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ان جی ال خارک مولد های انرژی ان جی ال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا