Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:53:08 GMT

۵۰۰ دانش آموز البرزی رتبه زیر ۳۰۰۰ کنکور را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۲۶۳

۵۰۰ دانش آموز البرزی رتبه زیر ۳۰۰۰ کنکور را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی البرز که در اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همواره و به صورت مستمر در این سالن جلسات شورای آموزش و پرورش حضور داشتم، اظهار کرد: بر این اساس با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده‌ام، چراکه ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفایی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.

استاندار البرز بیان کرد: امروز نتیجه ۳ سال اقدام و برنامه‌ریزی در جهت رشد شاخص‌های علمی استان را مشاهده می‌کنیم و این دستاورد بزرگ جای بسی خرسندی دارد.

وی افزود: ۴ نفر از دانش آموزان البرزی رتبه‌های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده‌اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از ۵۰۰ نفر دانش‌آموزی که رتبه‌های زیر ۳ هزار دارند در این نشست مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهبازی تصریح کرد: این دانش آموزان نماد علمی از نوجوانان مستعد البرزی در مسیر توسعه استان هستند.

وی گفت: نگاه عالمانه‌ای که در آموزش و پرورش استان و توجهی که از سوی سایر دستگاه‌ها به سمت این نهاد معطوف شد، چنین ثمره ارزشمندی را داشت.

استاندار البرز متذکر شد: از خانواده‌های این عزیزان ارزشمند نیز نهایت قدردانی را دارم.

کد خبر 5279237

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز کنکور ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌