Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قنبر پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: امروز در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی بیست و ششمین شبکه فن بازار منطقه‌ای کشور در خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.

وی هدف از فن بازار را اتصال عرضه و تقاضای فناوری و کمک به ورود فناوری‌ها به بازار عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرپور افزود: شبکه فن بازار تلاش می‌کند نیاز فناوری و تقاضای مورد نیاز در خصوص آن را بتواند به توانمندی‌ها متصل کند، که این توانمندی‌ها در کشور گسترده است.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: پارسال فن بازار ۴۰۰ میلیارد تومان هم رسانی فناوری داشته که برای امسال برنامه ریزی شده این رقم به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

به گفته وی در خراسان جنوبی ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های کشاورزی، تبدیلی و معادن وجود دارد که با توجه به هم جواری با کشور افغانستان باید از این شبکه برای رونق اقتصادی در استان استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه پایه ریزی فن بازار اگر بر پایه علمی باشد قطعا موفق خواهیم شد، گفت: آنچه که برای ما در این استان مهم است بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی است.

عابدی افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان در خصوص محصولات استراتژیک، معادن، گیاهان دارویی و قابلیت‌های گردشگری ما به این شبکه برای شناساندن این ظرفیت‌ها نیاز داریم.

ناصری رئیس پارک علم و فناوری هم در این جلسه گفت: متولی فن بازار پارک علم و فناوری است و ما کمک می‌کنیم در این شبکه خدمات لازم را به فناوران و افرادی که ایده مناسبی دارند ارائه دهیم.

شبکه فن بازار ملی ایران از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در پارک فناوری پردیس آغاز نموده و توسعه فناوری کشور را ماموریت اصلی خود قرار داده است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات رونق اقتصادی شبکه فن بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان