Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند انتخاب شهردار همدان اظهار داشت: انتخاب شهردار همدان کاملاً در چارچوب قانون و به دور از هرگونه حواشی و مسائل سیاسی انجام خواهد شد.

وی افزود: در انتخاب شهردار هم کاملاً با مردم شفاف خواهیم بود و هیچ مسائل پنهانی از مردم نداشته و نخواهیم داشت‌.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هشت نفر از گزینه‌های ما برای انتخاب شهردار همدان هستند، گفت: محمد آئینی، رضا ابرارخرم، سیدمسعود حسینی، مجید شاکری‌کرم، علیرضا عقیقی، عزیزالله یوسفی و امیررضا یوسفیان به عنوان گزینه‌های شهرداری همدان مطرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسگریان خاطرنشان کرد: روز گذشته حسین افشاری یکی از گزینه‌های ما برای شهرداری همدان انصراف خود را اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه روند انتخاب شهردار همدان به طور کاملاً شفاف خواهد بود، بیان کرد: از ابتدای دوره شورای اسلامی شهر همدان شفافیت در دستور کار تمام اعضا قرار گرفته و مسئله پنهانی از شهروندان همدانی نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: روند انتخاب شهردار همدان از امروز در دو جلسه صبح و عصر آغاز خواهد شد و این روند به صورت زنده از فضای مجازی برای قرار گرفتن شهروندان از جریان انتخاب شهردار همدان پخش می‌شود.

مسگریان با اشاره به زمان انتخاب شهردار همدان گفت: با ارائه برنامه تمام گزینه‌ها و بحث و بررسی‌های مختلف در تلاش خواهیم بود تا اواخر هفته آینده شهردار همدان را معرفی کنیم.

وی افزود: قطعاً کار بررسی انتخاب شهردار به صورت دقیق انجام خواهد شد.

کد خبر 5278925

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر جلسه انتخاب شهردار همدان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا انتخاب شهردار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد

روح‌اله امرالهی ، با اشاره به برخی شبهات و اظهار نظر‌ها در خصوص موانع قانونی ادامه فعالیت سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار قم، گفت: با توجه به حکم کارگزینی ابلاغ شده توسط رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به شماره ۹۶۲۷۰۶ مورخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ بر اساس موافقت هیات امنا این دانشگاه و مطابق ماده ۷۶ آئین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی، ماموریت اداری شهردار قم تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ بلامانع است.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  همچنین از پیگیری این موضوع از دستگاه‌های نظارتی خبر داد و افزود: تاکنون از طرف فرمانداری شهرستان قم یا دستگاه‌های نظارتی استان هیچگونه ابلاغیه‌ای در "رد" یا حتی "اصلاحیه" آن به شورای اسلامی شهر قم ارسال نشده‌است.

امراللهی با تأکید بر عدم صدور هرگونه حکم بازنشستگی برای سقائیان‌نژاد،تصریح کرد: وی با توجه به وضعیت موجود تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳ مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نخواهند شد و می‌تواند تحت نظارت شورای اسلامی شهر به فعالیت در شهرداری قم ادامه دهد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  عدم وجود هرگونه ممنوعیت فعالیت شهردار قم را یادآور شد و ادامه داد: بر اساس ضوابط و مقررات استخدامی کشوری، تا زمانی که این ضوابط اجازه ادامه خدمت به شهردار قم دهند، هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.

امراللهی توجه به مر قانون و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر بر اجرای دقیق قوانین و مقررات را از اصول و خطوط قرمز شورا دانست و با تقدیر از دغدغه‌های موجود تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان محترم و بزرگان شهر مقدس قم می‌دهیم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیش‌بینی شرایط آینده شهر، با رعایت کامل قوانین و مقررات، هیچگونه اختلالی در فعالیت مجموعه شهرداری قم پیش نیاید.

گفتنی است چندی پیش رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهردار قم ۷۲ سال سن دارد، بیان کرده بود که طبق قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و اعضای هیأت علمی، سیدمرتضی سقائیان نژاد امکان ادامه فعالیت در مجموعه مدیریت شهری قم را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران