Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:04:27 GMT

حکم محکومیت عباس آخوندی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۶۰۳

حکم محکومیت عباس آخوندی اعلام شد

عباس آخوندی" به اتهام "نشر اکاذیب" در دادگاه تجدید نظر استان تهران محکوم شد.

به گزارش ایمنا، در پی شکایت سید مهدی هاشمی علیه "عباس آخوندی" وزیر سابق راه و مسکن دایر بر "نشر اکاذیب" شعبه ۷۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حکم قطعی محکومیت این متهم را صادر کرد.

در رأی بدوی، عباس آخوندی به ۶۰ ضربه شلاق و ۳ ماه حبس محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کد خبر 513935

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عباس آخوندی حکم عباس اخوندی محکومیت عباس اخوندی محکومیت اخوندی حبس اخوندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عباس آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف