Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@22:56:53 GMT

برق قابل ذخیره سازی برای اوج مصرف نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۷۰۲

برق قابل ذخیره سازی برای اوج مصرف نیست

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: تابستان امسال برای بخش خانگی محدودیتی ایجاد نکردیم، برق قابل ذخیره سازی برای اوج مصرف نیست.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای زنجان یکی از شرکت‌های موفق و پیشرو در صنعت برق کشور است، اظهار کرد:  زمستان پارسال در زمینه تأمین برق مورد نیاز نیروگاه‌ها با چالش‌های زیادی مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی با بیان اینکه برق فرآیندی است که باید به همان میزانی که مصرف می‌شود، به همان میزان نیز تولید شود، افزود: برق  قابل ذخیره‌سازی و انبار کردن برای مصرف در زمان‌های اوج مصرف نیست.

وی یادآور شد: صنعت برق در تابستان امسال به خاطر نا ترازی بین تولید و مصرف یا همان عرضه و تقاضا با مشکلاتی مواجه شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا حداقل خاموشی‌ها را در منطقه داشته و حتی‌الامکان برای بخش خانگی محدودیتی ایجاد نکردیم، گفت: در همین راستا و طی سه ماه گذشته دوران طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتیم و به جرأت می‌توان گفت، مدیران آب و برق تحت فشار زیادی بودند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق زنجان شرکت برق منطقه ای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)