Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به همسویی دولت و مجلس آیا ممکن است شاهد عدم رای اعتماد به برخی گزینه‌ها باشیم، ابراز داشت: همسویی و همکاری به معنای عدم عمل مجلس به وظایفش نیست و از حالا بطور دقیق نمی‌توان در این خصوص نظر داد، اما با توجه به ترکیبی که اعلام شده احتمال رای نیاوردن دو یه سه نفر از گزینه های پیشنهادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" با اشاره به معرفی لیست وزرای پیشنهادی به مجلس گفت: برخی افرادی که در این ترکیب می بینیم مناسب، عده‌ای ناشناخته و برخی قابل تامل هستند و باید در کمیسیون‌های تخصصی بررسی دقیق‌تری درمورد آنها صورت بپذیرد.
سیدصادق طباطبایی‌نژاد درخصوص زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرا اعلام کرد: قطعا با توجه به زمانی که لازم است جهت بررسی سوابق و برنامه این افراد صورت بپذیرد، رای اعتماد در هفته بعد از تاسوعا و عاشورا خواهد بود.
این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به همسویی دولت و مجلس آیا ممکن است شاهد عدم رای اعتماد به برخی گزینه‌ها باشیم، ابراز داشت: همسویی و همکاری به معنای عدم عمل مجلس به وظایف قانونی اش نیست و از حالا بطور دقیق نمی‌توان در این خصوص نظر داد، اما با توجه به ترکیبی که اعلام شده احتمال رای نیاوردن دو یه سه نفر از گزینه های پیشنهادی وجود دارد. برچسب ها: طباطبایی نژاد ، نماینده اردستان ، ناطقان ، رای اعتماد ، وزرا ، کابینه رئیسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طباطبایی نژاد نماینده اردستان ناطقان رای اعتماد وزرا کابینه رئیسی رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901127

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود