Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز اجرایی طرح «مثبت حرکت» بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، برای تأمین ۲۷ هزار ویلچر معلولین در مناطق کم‌برخوردار کشور صبح‌ امروز آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید عبدالله ارجایی مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: حدود 40 روز پیش تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهزیستی برای تأمین 27 هزار ویلچر معلولان مناطق محروم کشور منعقد کردیم و امروز آغاز فرایند اجرایی آن را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجائی با بیان اینکه توزیع ویلچر از امروز به صورت نمادین در محله محروم هرندی تهران آغاز می‌شود، گفت: فردا نیز دریکی از روستاهای محروم کاشمر از توابع استان خراسان رضوی توزیع این ویلچرهای اهدایی را ادامه خواهیم داد. این کار توسط بنیاد 15 خرداد و مشارکت مردم اجرا می‌شود و سازمان بهزیستی در این مرحله نقشی ندارد.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به اینکه جامعه هدف طرح مثبت حرکت معلولین محروم شامل دهک‌های یک تا سه درآمدی هستند که سازمان بهزیستی مشخصات آنها را در اختیار ما قرار داده است، ادامه داد: هر یک از این ویلچرها یک میلیون و 600 هزار تومان ارزش دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوب این است که تمام این ویلچرها تماماً ایرانی و ساخته شده توسط خود معلولان در یکی از مؤسسات خیریه است و توانسته تأییدیه لازم راهم کسب کند.

ارجائی افزود: مردم می‌توانند برای مشارکت در این طرح به سامانه 1540.ir مراجعه کنند و برای این امر همکاران ما با آنها تماس می‌گیرند.

همچنین علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 2 هزار و 20 محله در کل کشور از جنس محله‌ی هرندی وجود دارد.

آقامحمدی افزود: کشور 70 هزار ویلچر درسال نیاز دارد که برای تأمین آن کسری وجود داشت و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد 15 خرداد پذیرفت که ٢٧ هزار ویلچر را تأمین کند.

گفتنی است در این مراسم داوود علیپوریان کاپیتان تیم والیبال نشسته و قهرمان دو دوره پارالمپیک، به عنوان سفیر "طرح مثبت" معرفی شد.

توزیع اقلام بهداشتی و مورد نیاز هیئات مذهبی در نمایشگاه عطر سیب

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی هزار ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 6094311 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور