Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:07:41 GMT

نیاز مسکن مددجویان هلیلان به صفر می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۱۹۷۹

نیاز مسکن مددجویان هلیلان به صفر می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در نشستی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام، مدیرکل بنیاد مسکن استان و مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان وابسته به بنیاد علوی، در شهرستان هلیلان برگزار شد تفاهم نامه ساخت یکصد واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد هلیلان به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این نشست ،گفت: بر اساس این تفاهم نامه امسال یکصد واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد علوی برای مددجویان کمیته امداد هلیلان ساخته می‌شود.

 موسی نژاد افزود: پرونده ساخت ۴۶ واحد مسکونی از این تعداد در حال آماده شدن و آغاز بکار برای ساخت است.

او ادامه داد: یکی از مشکلات در راه اجرایی شدن این پروژه نداشتن زمین برای تعدادی از این خانواده است که امیدواریم بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌های ذیربط در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: ساخت این واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی و شهری هلیلان برای خانواده‌های فاقد مسکن بوده که در این زمینه اولویت با خانواده‌های با جمعیت سه نفر به بالا است

موسی نژاد ادامه داد: در سال‌های اخیر ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان شهرستان هلیلان توسط این نهاد ساخته شده است و خوشبختانه با این اقدام جدید نیاز مسکن مددجویان واجد شرایط در هلیلان به حداقل می‌رسد و عزم کمیته امداد این است که پرونده نیاز مسکن مددجویان هلیلان در آینده نزدیک به صفر رسیده و بسته شود.

او در ادامه به سطح محرومیت‌ها در هلیلان اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۲۵ درصد جمعیت هلیلان تحت حمایت کمیته امداد بوده و این نهاد با همکاری دستگاه‌های دیگر در سال‌های اخیر در راستای محرومیت زدایی خدمات ماندگاری انجام داده است.

مدیرکل امداد ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل‌های ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد برای خانواده‌های سه نفر به بالا است در شهرستان هلیلان به دلیل محرومیت منطقه در قالب این پروژه یکصد واحدی پس از این خانواده‌ها حاضریم رفع نیاز مسکن خانواده‌های دو نفره را نیز در دستور کار قرار دهیم.

محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام نیز در این نشست گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد در کنار کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در خط مقدم محرومیت زدایی در هلیلان در زمینه ساخت مسکن باشد.

او ادامه داد: در زمینه تأمین زمین برای ساخت مسکن مددجویان آمادگی داریم بر اساس ضوابط و قوانین نهایت همکاری را داشته باشیم.

واو بیان کرد: در انجام این پروژه بخاطر خدماتی که در زمینه الحاق و واگذاری زمین، نقشه برداری و خدمات فنی جانبی دیگر به مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی صورت می‌گیرد هزینه‌ای از آنان دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد مسکن مددجویان واحد مسکونی بنیاد مسکن نیاز مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود