Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : خط کشی راه‌ها از علائم ایمنی محسوب شده که به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسایط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باند‌های رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۱ کیلومتر از کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی خط کشی سرد انجام شده است.

کرمی افزود: بیشترین خط کشی انجام شده حوزه استحفاظی شهرستان کرمانشاه و اسلام آباد غرب به میزان ۱۰۰ کیلومتر بوده است.

کرمی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلو‌های مختلف جاده‌ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.

بیش از ۱۷۹ هزار نسخه بارنامه در استان کرمانشاه صادر شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۷۹ هزار بارنامه صادر شده است و برخی از رانندگان اقدام به حمل و نقل بار بدون اخذ بارنامه می‌کنند که نتیجه انجام این تخلف قانونی، توقف کامیون توسط پلیس و اعمال قانون است، باید پس از صدور بارنامه اجازه تردد به کامیون داده شود و رانندگان نمی‌توانند صدور بارنامه اقدام به جابجای کالا کنند.

 فریبرز کرمی افزود: برخی از رانندگان اقدام به حمل و نقل بار بدون اخذ بارنامه می‌کنند که نتیجه انجام این تخلف قانونی، توقف کامیون توسط پلیس و اعمال قانون است، باید پس از صدور بارنامه اجازه تردد به کامیون داده شود و رانندگان نمی‌توانند صدور بارنامه اقدام به جابجایی کالا کنند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۹ هزار و ۲۷۵ بارنامه برای حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه صادر شده است که نسبت به پارسال ۳ درصد افزایش صدور بارنامه را داشته ایم و تعداد حواله‌های صادره شده ۱۷۶ هزار و ۹۵۰ نسخه است.

کرمی افزود: استان کرمانشاه داری ۱۸ هزار ۲۶۱ راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا است.

کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جهت پیگیری و رسیدگی اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل ناوگان حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه صدور بارنامه ۱۷۹ هزار خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال