Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@09:56:58 GMT

وزیر پیشنهادی نفت دولت سیزدهم کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۰۳۸

وزیر پیشنهادی نفت دولت سیزدهم کیست؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵/۰۵/۰۲ در شیراز است. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت اهواز بوده و در سال ۶۹ در صنعت نفت استخدام و مشغول به کار شد.

وی هم‌اکنون عضو هیأت امنای دانشگاه صنعت نفت است و پیش از این سمت معاونت وزیر و مدیرعاملی شرکت ملی گاز ایران را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره مهندسی نفت شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز، کارشناس ارشد اداره ارزیابی مخازن نفت و گاز شرکت مناطق نفتخیز جنوب اهواز، رییس اداره مهندسی پتروفیزیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رییس اداره مهندسی نفت شرکت بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، معاون امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۸۳ تاکنون، از دیگر سوابق اوجی است.

پربیننده ترین لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم تقدیم مجلس شد / خاندوزی برای وزارت اقتصاد پیشنهاد شد لیست کابینه پیشنهادی روز شنبه اعلام وصول می‌ شود / دستور کار مجلس براساس اولویت‌ های کشور تنظیم نمی شود مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور شد لیست کابینه سیزدهم احتمالا هفته آینده ارائه می‌ شود نگاهی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم شرکت بهره برداری نفت زاگرس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان