Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:54:32 GMT

ساکت الهامی در قائمشهر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۱۲۶

ساکت الهامی در قائمشهر ماندنی شد

به گزارش ایرنا، باشگاه نساجی عصر روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید قرارداد ساکت الهامی سرمربی ۱۳ هفته پایانی فصل قبل نساجی با این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌ویکم خبر داد.

عملکرد موفق الهامی در نساجی و نتایج درخشانی که با این تیم کسب کرد، این تیم که تا هفته هفدهم شرایطی کاملا بحرانی داشت و از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک محسوب می‌شد را در روندی صعودی قرار داد و در نهایت نیز در لیگ ماندگار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکت الهامی که فصل قبل موفق شده بود در نخستین تجربه سرمربی لیگ برتری خود تراکتور تبریز را قهرمان جام حذفی فوتبال کشور کند، پس از کسب نتایج ضعیف نساجی با وحید فاضلی تا هفته یازدهم و با مجید جلالی از هفته دوازدهم تا هفته هفدهم، ۱۸ اسفند به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد و در ۱۳ دیدار پایانی نساجی هدایت این تیم بحران‌زده را بر عهده گفت.

الهامی توانست در ۱۳ مسابقه‌ای که هدایت نساجی را به عهده داشت موفق به کسب ۷ برد و دو تساوی شد و از ۳۹ امتیاز ممکن ۲۳ امتیاز را به دست آورد. او با این عملکرد موفق شد علاوه بر حفظ امتیاز نساجی در لیگ برتر، بیشترین برد را بین سرمربیان لیگ برتری نساجی به نام خود ثبت کند.

الهامی با این که زمانی در انتخاب بازیکنان نساجی دخیل نبود، توانست با همان ترکیب بازیکنان تحول تاکتیکی و روحی مناسبی در نساجی ایجاد کند و نتایج درخشانی را با استفاده از توان موجود تیم به دست بیاورد.

با تمدید قرارداد الهامی و نساجی، این تیم پس از سه فصل حضور در لیگ برتر برای نخستین بار با سرمربی فصل پشت‌سر گذاشته شده و بدون تغییر در کادر فنی وارد فصل بعدی مسابقات خواهد شد.

نساجی که تا پیش از روی کار آمدن الهامی و در زمان فاضلی و مجیدی از ۱۷ بازی فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده بود، با ۲۳ امتیازی که در دوران حضور الهامی از ۱۳ بازی کسب کرد توانست ۳۳ امتیازی شود و در پایان فصل رتبه دوازدهم جدول را کسب کرد که پایین‌ترین رتبه نساجی در سه فصل اخیر است. اما این تیم در ۱۳ هفته حضور الهامی روی نیمکت سرمربیگری نساجی از نظر عملکرد و امتیازگیری چهارمین تیم لیگ برتر بود.

جواد نکونام، مجید جلالی(دو دوره)، رضا مهاجری، محمود فکری و وحید فاضلی پیش از ساکت الهامی سرمربیان نساجی در لیگ برتر بودند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ساکت الهامی قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ساکت الهامی قائم شهر ساکت الهامی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی