Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرهنگسرای کارو تعاون به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسابقه عکاسی با عنوان " رواق حسینی(علیه السلام)" را با هدف تبین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شورحسینی برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ در پی شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضور حداقلی درهیات ها و مساجد و با هدف تجلیل از نقش آحاد جامعه در احیای سنت حسنه ی سیاه پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم مسابقه عکاسی با عنوان "رواق حسینی(علیه السلام)"برگزار می شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند عکس های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را به یکی از سه روش شماره ی واتساپ 09034475869، بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #مسابقهرواقحسینی و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا  farhangsara-kar @ و ارسال عکس به نشانیRevaghehoseini@gmail.com  به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.
حشمتی همچنین گفت: شرکت کنندگان درمسابقه  تا 6 شهریورماه فرصت دارند عکس های خود را (در صورت تمایل به همراه شرحی کوتاه (حداکثر40 کلمه) درباره محل و موقعیت عکس ، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه را) برای دبیرخانه ارسال نمایند.
رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار منتخب در شبکه اجتماعی اینستاگرام farhangsara_kar@  و در قالب نمایشگاه عکاسی در یکی از گالری های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش درخواهد آمد و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
حشمتی همچنین در مورد شرایط شرکت در مسابقه گفت: هر عکاس می‌تواند حداکثر با 2 فریم به صورت تک عکس در این مسابقه شرکت کند.  آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی بایستی حداکثر 7 مگا بایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد. ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است. استفاده از اطلاعات و آثار رسیده برای چاپ در كتاب و سایر اقلام انتشاراتی و برگزاری نمایشگاه با ذكر نام صاحب اثر برای برگزاركننده مجاز است،  ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود. در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد همچنین تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده دبیرخانه مسابقه مستقر در فرهنگسرای کار و تعاون می باشد. هرعکاس مشخصات و شماره تماس خود را همراه با عکس‌های مسابقه به دبیرخانه ارسال نماید.
لازم به ذکر است:  این مسابقه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 9برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب - تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه 66029060تماس بگیرند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عکاس فرهنگسرای کار و تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل

« سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» ( ایلات) در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی بحرین امروز ( شنبه ) با صدور بیانیه ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی ( ۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

پیشتر نیز «سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین روز سه شنبه هفته گذشته با صدور اعلامیه ای، از حمله پهپادی به بندر ایلات خبر داده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران