Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالهاشم دهقانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور روستایی "اکبرآباد" شهرستان فسا به ماموران اعلام و سریعا به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس راه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری کامیون با یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین (پدر بزرگ و دو نوه) به شدت برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمالی استان عنوان داشت: در این حادثه راکب ۶۹ ساله و ۲ سرنشین که دو برادر ۱۳ ساله بوده‌اند به دلیل شدت جراحات وارده فوت شدند.

دهقانی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را بی توجهی راننده کامیون در حرکت با دنده عقب اعلام کردند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از عجله و شتاب بی مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کنند.

جبان زحمات پدر با ضربات چاقو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مردی ۳۶ ساله در شهرستان "شیراز" خبر داد که پدر ۵۸ ساله خود را به قتل رسانده بود.

کاووس محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد پسری 36 ساله به دلایل مشکلات شخصی و خانوادگی با پدر 58 ساله خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه ماموران در همان لحظات اولیه قاتل را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند، گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به جرم خود اختلاف خانوادگی را علت این درگیری عنوان کرد.

محمدی با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد، گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی و اندکی تحمل و تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل پدر نوه چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏

به گزارش "ورزش سه"، مت ریچی، ستاره 34ساله نیوکسل می‌داند ‏که به پایان روزهای فوتبالی‌اش نزدیک می‌شود. ‏

بر خلاف عده زیادی از فوتبالیست‌های پا به سن گذاشته که رویای ‏انتقال به حوزه مربی‌گری را در سر دارند مت ریچی برای آینده خود ‏برنامه خاصی تدارک دیده است: تامین زندگی با رانندگی ماشین‌های ‏سنگین. ‏

یک رسانه انگلیسی امروز نوشت: "اگر وقتی در اتوبان پشت کامیون ‏گیر می‌افتید و اعصاب‌تان خراب می‌شود بهتر است خودتان را کنترل ‏کنید، به‌خصوص اگر هوادار نیوکسل هستید. چرا که ممکن است ‏فوتبالیست محبوب‌تان پشت فرمان آن کامیون باشد".‏

مت ریچی امروز در آزمون گواهینامه پایه یک موفق شد و از این ‏لحظه می‌تواند پشت کامیون بنشیند. قرارداد ریچی در ماه ژوئن به ‏پایان می‌رسد و با توجه به اینکه او مدتی است عملا از برنامه‌های ادی ‏هاو در نیوکسل کنار گذاشته شده، به این نتیجه رسیده که زمان ‏خداحافظی فرا رسیده است. ‏

هواداران نیوکسل با خبر گواهینامه پایه یک بازیکن تیم‌شان ‏شوخی‌های زیادی کرده‌اند و می‌گویند بهترین شغل برای او این است ‏که فصل آینده رانندگی اتوبوس تیم را به عهده داشته باشد. ‏

یک هوادار نوشت: "ریچی باید راننده اتوبوس تیم بشود. از این به ‏بعد وقتی می‌گویند نیوکسل اتوبوس پارک کرد مت ریچی می‌تواند ‏بگوید این فقط یک اصطلاح نیست". هوادار دیگری نوشت: "ستاره را ‏از تیم بیرون نیندازید. قرارداد جدید به‌عنوان راننده اتوبوس تیم در ‏راه است". ‏

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان