Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:45:55 GMT

ویژگی های جدید اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۴۳۵

ویژگی های جدید اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام چند ویژگی جدید ارائه داده تا یک قدم دیگر خود را به کامل شدن نزدیک کند.

به گزارش برنا؛ برخی تصور می‌کنند که وضعیت اینستاگرام تحت مدیریت فیس بوک بدتر می‌شود، اما این شبکه اجتماعی همچنان مشغول به روزرسانی و ارائه ویژگی‌های جدید است.

جدیدترین ویژگی ارائه شده، برگه جدید "Audio" در گزینه‌های Explore است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که از نام آن مشخص است این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد که آهنگ‌های خاصی را در برنامه جستجو کنند و هنگامی که آهنگی را انتخاب می‌کنید، موارد مشابه آن نیز ظاهر می‌شود.

بدیهی است که اینستاگرام در تلاش است تا Reels را تقویت کرده و از تیک تاک و ویژگی برگه‌های Sounds آن تقلید کند. به هر حال، Reels یک سال پیش به عنوان پاسخی برای مقابله با رقیب اینستاگرام راه اندازی شد و از آن زمان شرکت فیس بوک همچنان سعی می‌کند آن را تقویت کند، چون اینستاگرام یکی از برترین بستر‌های درآمدزایی فیس بوک در زمینه درآمد است.

جلوگیری از محتوای مزاحم در اینستاگرام

همچنین اینستاگرام اعلام کرد ویژگی‌های جدیدی به نام Limits و Hidden Words طراحی شده است که برای کاهش نفرت و سوء استفاده از پست‌های پرطرفدار ارائه شده است. این به روزرسانی به منظور محافظت از کاربران، در مقابل محتوای مزاحم، نژادپرستانه و جنسیتی در نظرات و پیام‌های دایرکت طراحی شده است.

ویژگی جدید Limits که از امروز در دسترس است، به همه کاربران اجازه می‌دهد تا نظرات و درخواست‌های دایرکت را از کاربرانی که یا آن‌ها را دنبال نمی‌کنند یا آن‌ها را دنبال کرده اند پنهان کنند.

ویژگی جدید دیگر Hidden Words، به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های سوء استفاده را در درخواست‌های دایرکت فیلتر کنند. اگر درخواستی حاوی کلمه فیلتری است که انتخاب کرده‌اید، به طور خودکار در یک پوشه مخفی قرار می‌گیرد که می‌توانید انتخاب کنید هرگز باز نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیس بوک شبکه اجتماعی درآمد شبکه های اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام