Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری ، مقابله و مدیریت بیماری کرونا را مهم‌ترین مسأله و مشکل امروز کشور دانست و گفت: مهار شیوع کرونا که این روزها شدت یافته است، مثل همه مشکلات حاد دیگر نیازمند آن است که همه مسئولان به میدان بیایند و همه ظرفیت‌های کشور و امکانات در اختیار دولت گرفته تا دیگر نهادها در این زمینه به شکل احسن به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، با تأکید بر اینکه اگر همه ظرفیت‌های کشور برای مهار شیوع کرونا به کار گرفته نشود، خروج از وضعیت نامطلوب فعلی سخت خواهد بود، اظهار داشت: نکته بسیار مهم دیگر اقناع افکار عمومی برای مشارکت در یاری رساندن به دولت در این راستا است. همه کسانی که تریبون در اختیار دارند باید برای مردم تبیین کنند که کنترل موج اخیر شیوع کرونا نیازمند نقش‌آفرینی همگانی است. رئیس‌جمهوری تصریح کرد: با احترام نسبت به همه اقداماتی که تاکنون برای مهار کرونا انجام شده است، اما باید به شکلی فعال و با شیوه‌هایی مؤثرتر تلاش کنیم تا بر مشکل فائق شویم. رئیس‌جمهوری گفت: نکته مهم دیگر توجه به خانواده‌ها و افرادی است که به هر دلیل از ناحیه شیوع کرونا دچار آسیب شده‌اند. چنانکه رهبر معظم انقلاب تأکید کردند نباید اجازه دهیم این بخش از جامعه بیش از این آسیب ببیند. دولت و همه بخش‌های دیگر نظام در این زمینه مسئولیت دارند.  رئیسی در ادامه با بیان اینکه بهره‌گیری از شیوه‌های ایجابی برای تشویق مردم به رعایت پروتکل‌ها قطعاً اولویت دارد، اضافه کرد: در کنار این مسأله، باید تدابیری تمهید شود تا کسانی که با رعایت نکردن دستورالعمل‌ها به مردم و جامعه آسیب وارد می‌کنند نیز بدانند که اجرای پروتکل‌ها ضمانت اجرا دارد. رئیس‌جمهوری اظهار داشت: وضعیت ابتلا و قربانیان کرونا اقتضا می‌کند که اقدامات لازم برای مهار اوضاع را حتی برای یک ساعت هم به تأخیر نیندازیم. از آقای دکتر ظریف، وزیر امور خارجه می‌خواهم که اقدامات و پیگیری‌های لازم را برای تسریع و افزایش واردات واکسن به کشور انجام دهند و مسئولان وزارت بهداشت و نهادهایی مانند هلال احمر نیز حداکثر توان خود را  برای گسترش و تسریع واکسیناسیون عمومی  به کار بگیرند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهوری شیوع کرونا برای مهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!

لیدر سپاهان با دستور نهادهای امنیتی دستیگر شد.

طرفداری | توهین به زنان پرسپولیسی برای لیدر سپاهان گران تمام شد.

روز گذشته یکی از لیدرهای مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

نهادهای امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند