Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در کمیته اماکن متبرکه و گردشگری معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پذیرش زائران و مسافران در زائرسرا‌ها و مهمانپذیر‌های دولتی خراسان رضوی ممنوع شد؛ با هرگونه فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز برخورد می‌شود و با تشکیل گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت کامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی مراکز اقامتی بوم‌گردی استان نیز باید از پذیرش مسافر و گردشگر خودداری نمایند و ارائه سرویس غذا توسط مراکز اقامتی به مهمانان غیرمقیم ممنوع می‌باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی در قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی، امیدوارم بتوان موفقیت‌های قابل توجهی در کاهش ابتلا به این ویروس به دست آورد.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا زائرسراهای مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند