Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید رسانه نهاوند، مسابقه دارت ویژه خبرنگاران خواهر و برادر از سوی بسیج رسانه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در مسابقه دارت ویژه خبرنگاران خواهر و برادر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید رسانه نهاوند که با حضور ۱۵ خبرنگار فعال در رسانه‌های کشوری، استانی و محلی برگزار شد در رشته دارات آقایان به ترتیب کوروش قپانوری از نشریه فرهنگ ملایر نفر اول و سجاد سیف از روزنامه همشهری و محمدعلی روزبه از خبرگزاری صداوسیما به طور مشترک   دوم شدند و علی سهرابی از باشگاه خبرنگاران جوان سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش بانوان خانم‌ها معصومه کمالوند از روزنامه همدان پیام نفر اول زهرا سهرابی و سمیه شفائی از نشریه فریاد نهاوند دوم و سوم شدند.

در پایان به رسم یادبود به نفرات اول تا سوم از سوی اداره ورزش و جوانان لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگاران مسابقه دارت شهدای رسانه نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر