Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@15:37:05 GMT

راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی واکسیناسیون کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۷۶۸

راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی واکسیناسیون کرونا

مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با هدف اطلاع رسانی در حوزه واکسیناسیون، سایت nut.behdasht.gov.ir را، راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدمحسن بیگی، اظهار کرد: دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در راستای افزایش اطلاعات عموم مردم در زمینه الگوی تغذیه مناسب و همچنین نحوه تغذیه قبل و بعد از انجام واکسیناسیون کرونا اقدام به راه‌اندازی سایت nut.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behdasht.gov.ir، کرده است.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند؛ با مراجعه به سایت مذکور در خصوص نحوه تغذیه قبل و بعد از واکسیناسیون کرونا، اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 513946

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسیناسیون همگانی کرونا واکسیناسیون کرونا در ایران واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم