Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:54:00 GMT

با تمام توان خود برای حفظ سلامت مردم اقدام خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۸۳۶

با تمام توان خود برای حفظ سلامت مردم اقدام خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) در بیانیه ای بر حفظ سلامت مردم در کنار تعظیم شعائر تاکید کردند. متن این بیانیه به این شرح است:

هیئات حسینی و جامعه ستایشگران آل‌الله، همواره در صف اول خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها بوده و هستند. مضاعف بر آن، در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا اثبات کردند که خادمان امام حسین علیه‌السلام با اقتدا به مولای خویش، با همه توان خود برای حل مشکلات نیازمندان و صدمه دیدگان ناشی از بحران کرونا در میدان حاضر هستند و نهضت عظیم مواسات را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعظیم شعائر حسینی برای همه ما اولویت جدی دارد، اما همان‌طور که در سال گذشته هیأت‌ها حماسه‌ای ماندگار آفریدند، امسال نیز با وجود همه سختی‌هایی که برپایی یک هیأت در شرایط فعلی دارد، در لبیک به فرمان رهبر حکیم انقلاب و نظر مراجع عظام، با تمام توان خود سختگیرانه برای حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در کنار اقامه عزای حسینی اقدام خواهیم کرد.
همچنین درکنار رعایت پروتکل‌ها برای حمایت از کادر درمان در این شبهای عزیز با توسل به سیدالشهدا «ع» در مجالس حسینی برای شفای همه بیماران دعاگو و متوسل می‌شویم.
در پایان از همه هیآت و ذاکران معزز می‌خواهیم ذره‌ای در حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه‌نامه‌ها کوتاهی نکنند.

افرادی که این بیانیه را امضا کرده‌اند:
منصور ارضی
سعید حدادیان
غلامرضا سازگار
علی انسانی
ماشاالله عابدی
محمدطاهری
حسین سازور
سید مجید بنی فاطمه
صادق آهنگران
نریمان پناهی
محسن طاهری
مهدی سلحشور
جواد حیدری
سید رضا نریمانی
میثم مطیعی
مهدی رسولی
محمدرضا بذری
امین مقدم
مسعود پیرایش
حسین طاهری
محمدحسین حدادیان

کد خبر 5279392

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینیه مهر محرم 1400 مداحان محرم 1400 حسینیه مهر امام حسین ع فعالیت های قرآنی ماه محرم هیئات قرآن سازمان تبلیغات اسلامی عاشورا قرآن کریم کربلا انقلاب اسلامی ایران هیات مذهبی حوزه علمیه حفظ سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت

به گزارش “ورزش سه”، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو