Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر به‌کارگیری تمام امکانات نیرو‌های مسلح برای کمک به بخش‌های بهداشت و درمان کشور، قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه به ریاست سردار پاکپور، تشکیل شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 در این نشست دستورات لازم برای افزایش ظرفیت مجموعه‌های ثابت و سیار در حال خدمت، سازماندهی، تجهیز و اعزام تیم‌های جدید و فوق‌العاده درمانی به مناطق بحرانی برای اجرای کامل منویات فرمانده معظم کل قوا در مقابله با بیماری کرونا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر شد در همه مناطقی که بیمارستان‌ها و مراکز ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه همچنان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند، ظرفیت‌های تازه و ویژه‌ای برای پذیرش هرچه بیشتر بیماران، ایجاد و افزوده شود.

پذیرش بیشتر مبتلایان به کووید۱۹ و همچنین ادامه خدمت رسانی بیمارستان‌های سیار در مناطق ماموریتی و کم برخوردار از دیگر تصمیمات این نشست بود.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: با بسیج و فعال سازی ظرفیت‌های تازه، در هر نقطه‌ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کند، آمادگی برپایی مجهزترین بیمارستان‌های سیار تخصصی و راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون و مراکز ثابت و سیار مراقبتی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی را داریم.

وی گفت: نیروی زمینی سپاه در عین حال آمادگی لازم برای افزایش اعزام بهیار و پرستار به مراکز درمانی را دارد.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان