Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیستمین روز از مردادماه، بسته ورزشی ایرنا با اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوعی از ورزش ایران و جهان خدمت شما ارائه می‌شود. با ما تا پایان این گزارش همراه باشید.

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح: از تیم فجر شهید سپاسی حمایت می‌کنیم

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی شیراز در اولین فرصت با مسوولان این تیم و فرماندهان عزیز سپاه جلسه‌ای خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناسایی نقاط ضعف و کمبودها، باید به این سمت برویم که فجر را در لیگ برتر فوتبال نگه داریم. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

با خداحافظی از هواداران استقلال؛ «نادری» شاگرد دنیزلی می‌شود

«محمد نادری» با انشار فیلمی در فضای مجازی با هواداران استقلال خداحافظی کرد و ترکیه را برای مقصد جدید خود انتخاب کرد. برای اطلاع از اخبار تکمیلی به اینجا مراجعه کنید.

گنج‌زاده: اول راه هستم؛ طلای المپیک حق کاراته ایران بود

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک توکیو، گفت: مدال طلای بزرگترین رویداد ورزشی جهان حق کاراته ایران بود و از اینکه خوشحالی مردم کشورم را می‌بینیم بسیار خرسند هستم. روی اینجا کلیک کنید تا در جریان ادامه این مصاحبه قرار بگیرید.

آب پاکی مسی روی دست پی‌اس‌جی؛ «تضمینی برای فتح لیگ قهرمانان نیست»

«لیونل مسی» در نخستین نشست خبری خود در باشگاه پی‌اس‌جی برای بردن لیگ قهرمانان اروپا هیچ اطمینانی به هواداران نداد و گفت: حضور در بهترین تیم دنیا لزوما به معنای قهرمانی نیست؛ من در تیمی بزرگ بودم و نتوانستیم قهرمان شویم. ادامه این مصاحبه در اینجا قابل رویت است.

مردی از جنس ورزش برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شد

فهرست ۱۹ وزیر پیشنهادی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، امروز (چهارشنبه) تقدیم مجلس شورای اسلامی شد که در این فهرست از «سید حمید سجادی» مردی از تبار ورزش به عنوان سکان‌دار وزارت ورزش کشور نام‌ برده شده است. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن شد

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن گفت: مهدی تارتار سرمربی فصل قبل پیکان تهران به مدت یک فصل هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده گرفت. ادامه این خبر در اینجا قابل دسترسی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان اروپا مجلس شورای اسلامی ذوب آهن مهدی تارتار ذوب آهن لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی مجلس شورای اسلامی محمد نادری مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، خاندوزی گفت: ما همچنان به وزارت ورزش کمک می‌کنیم تا برای حق پخش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حل کنیم تا بتوانند به تامین منابع پایدار دو باشگاه کمک کند. امیدواریم سال آینده هم برای موضوع حق پخش یک گردهمایی تشکیل دهیم تا دغدغه میلیون‌ها هوادار استقلال و پرسپولیس حل شود.

کد خبر 846965 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی احسان خاندوزی- وزیر اقتصاد فوتبال اقتصاد ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟
  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند