Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:44:51 GMT

قرارگاه عملیاتی سپاه برای مقابله با کرونا تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۳۲۰۰

قرارگاه عملیاتی سپاه برای مقابله با کرونا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبر، در پی فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر به‌کارگیری تمام امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش‌های بهداشت و درمان کشور، قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه به ریاست سردار پاکپور، تشکیل شد.

در این نشست دستورات لازم برای افزایش ظرفیت مجموعه‌های ثابت و سیار در حال خدمت، سازماندهی، تجهیز و اعزام تیم‌های جدید و فوق‌العاده درمانی به مناطق بحرانی برای اجرای کامل منویات فرمانده معظم کل قوا در مقابله با بیماری کرونا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر شد در همه مناطقی که بیمارستان‌ها و مراکز ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه همچنان در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند، ظرفیت‌های تازه و ویژه‌ای برای پذیرش هرچه بیشتر بیماران، ایجاد و افزوده شود.

پذیرش بیشتر مبتلایان به کووید ۱۹ و همچنین ادامه خدمت‌رسانی بیمارستان‌های سیار در مناطق مأموریتی و کم‌برخوردار از دیگر تصمیمات این نشست بود.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: با بسیج و فعال‌سازی ظرفیت‌های تازه، در هر نقطه‌ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کند، آمادگی برپایی مجهزترین بیمارستان‌های سیار تخصصی و راه‌اندازی مراکز جامع واکسیناسیون و مراکز ثابت و سیار مراقبتی برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی را داریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه در عین حال، آمادگی لازم برای افزایش اعزام بهیار و پرستار به مراکز درمانی را دارد.

کد خبر 5279434

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سردار پاکپور نیروی زمینی سپاه مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا ایران روز خبرنگار طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ارتش جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی رای اعتماد وزارت امور خارجه نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

سردار حاجی‌زاده افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناوها و ناوهای هواپیمابر خود را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده ملت ایران بود که تبلور یافت.

به گزارش دفاع‌پرس، این سخنان سردار حاجی‌زاده در دیدار با «پیمان نصیری» قهرمان پارالمپیک کشورمان بیان شد و سپس قهرمان ارزنده کشورمان در جهت تقدیر از عملیات شکوهمند وعده صادق، مدال طلای پارالمپیک خود را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه اهدا کرد.

کد خبر 6094189 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم