Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رشید مظاهری ابتدا در خصوص شایعات چند روز اخیر مبنی بر جدایی‌اش از استقلال تهران، گفت: من تاکید می‌کنم که تا به امروز با هیچ تیمی به صورت رسمی وارد مذاکره نشده‌ام و قبلاً هم گفته‌ام که حضور در استقلال یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود. واقعیت این است که در چند روز گذشته بارها با آقای مددی مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا در مورد برخی از مسائل با ایشان صحبت کنم اما ایشان جوابم را نمی‌دهد و من با این وضعیت مجبورم که تصمیم جدی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که به خاطر چند پیشنهاد خوب قصد جدایی از استقلال را دارد، تاکید کرد: این موضوع به هیچ عنوان حقیقت ندارد، چون مبلغ قرارداد من در استقلال کم نیست و من اصلا بحث مالی ندارم. مسئله مهم برای من حفظ شخصیتم است و به هیچ عنوان نمی‌توانم بی‌احترامی را تحمل کنم. متاسفانه در فصلی که گذشت شرایط سختی رقم خورد و مسئله مهم این است که احترام من حفظ شود. من می‌خواهم راجع به برخی مسائل با آقای مددی صحبت کنم اما ایشان به هیچ عنوان جواب مرا در چند روز اخیر نداده است. من هم با این شرایط مجبورم تصمیم جدی بگیرم و تیم جدیدم را مشخص کنم.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که آیا باید جدایی این بازیکن از استقلال قطعی بدانیم، تصریح کرد: من استقلال و هوادارانش را دوست دارم و باز هم می‌گویم که بازی کردن در این تیم بزرگ یک افتخار مهم برایم محسوب می‌شود. با این حال نمی‌توانم شاهد این باشم که به شخصیتم توهین می‌شود. من تاکید می‌کنم که بارها با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا با ایشان صحبت کنم اما متاسفانه جوابم را ندادند. فکر می‌کنم هواداران استقلال بهترین قاضی هستند و می‌توانند همه چیز را تجزیه و تحلیل کنند. من همانطور که گفتم تا به امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که مجبورم تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال استقلال خبر ویژه رشید مظاهری نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران