Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدیان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم رسیدگی فوری به وضعیت سلامت مردم و اولویت مبارزه با کرونا، راه اندازی این قرارگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: قرارگاه شهید سلیمانی با هدف ساماندهی حمایت های مردمی از شبکه سلامت کشور و کمک به تسریع در خدمت رسانی به مردم و بیماران کرونایی فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این قرارگاه به فرماندهی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان، فعالیت خود را در راستای تحقق منویات رهبری و التیام آلام مردم بزرگوار مشهد و خراسان رضوی آغاز کرده است. 

محمدیان ابراز امیدواری کرد که با پای کار آمدن این قرارگاه و ساماندهی توانایی های موجود، هر چه زودتر وضعیت بحرانی شهر امام رضا (ع) روی بهبود ببیند.

بر اساس آمارهای غیررسمی هم اکنون تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در مشهد شامل مبتلایان قطعی و نیز مشکوک به بیش از ۲۰۰ نفر در روز رسیده است.
هم اینک ۲۵ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر را در کشور گرفته است. همچنین سه میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۱۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مشهد پروتکلهای بهداشتی ویروس دلتا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشهد پروتکلهای بهداشتی ویروس دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس