Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در آغاز مسیر مقابله با حقوق‌های نجومی قرار دارد و در این زمینه ابتدا اطلاعات مربوطه را در دست جمع آوری دارد و از مردم می‌خواهیم هر گونه مدارک، گزارش و اطلاعات در این خصوص را به کمیسیون ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه بررسی‌های حقوقی و زمینه ساز حقوق‌های نجومی را شروع کرده است افزود: ما به دنبال بسته شدن مسیر‌ها و مجرا‌های قانونی حقوق‌های نامتعارف هستیم که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری مردم و صاحب نظران هستیم.

اوادامه داد: چنانچه در بررسی‌ها مشخص شود خلاء‌های قانونی در این رابطه وجود دارد مجلس شورای اسلامی در سریعترین زمان به موضوع ورود پیدا کرده و با مصوبات خود تلاش خواهد کرد مانع این اقدامات شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گزارش‌های مربوط به گذشته و نحوه معرفی آن‌ها به قوه قضائیه و نام افراد و تعداد آن‌ها را بررسی خواهد کرد.

تاج الدینی اضافه کرد: چنانچه در ماه‌های پایانی دولت قبلی دریافت حقوق‌های نامتعارف در تعدادی از دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته باشد نیز در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به دقت بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه مجلس شورای اسلامی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات

ایسنا/خوزستان فرماندار رامشیر از در نظر گرفتن ۵۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات ایمن، اظهار کرد: در کل ۵۰ صندوق برای شهرستان در نظر گرفته شده‌ است که از این تعداد ۲۰ صندوق در شهر رامشیر، ۱۴ صندوق در بخش مشراگه و ۱۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می‌شوند.

وی ادامه‌داد: بیش از هزار ۵۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی، کار نظارت، بازرسی و حفاظت انتخابات را انجام می‌دهند.

احسانی نیا ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل و رقابت سالم میان دو کاندیدا انجام شده است و ان‌شاءالله ۲۱ اردیبهشت شاهد حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه رامشیر حوزه فرعی شهرستان رامهرمز است، بیان کرد: شهرستان رامشیر خوشبختانه جزو شهرهای با تعداد مشارکت بالا بود و بیش از ۶۰ درصد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه