Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ در مورد فعالیت کم لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده است. 

یورگن کلوپ از نقل و انتقالات لیورپول می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از TV2، لیورپول یکی از کم کار ترین باشگاه های بزرگ اروپا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود و  یورگن کلوپ به عنوان سرمربی قرمزها، در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیایید نگاهی به ترکیب بیاندازیم، فولبک جدید می خواهید یا دروازه بان؟ ما همین حالا هم در این پست ها بازیکنان خوبی داریم. در خط هافبک از وجود بازیکنان باتجربه ای همچون تیاگو، فابینیو، هندرسون، چمبرلین و کیتا بهره می بریم. علاوه بر این، جوانان هیجان انگیزی همچون کرتیس جونز و هاروی الیوت هم در ترکیبمان داریم. خط حمله ما نیز از صلاح، مانه، فیرمینو، ژوتا، شکیری، مینامینو و اوریگی تشکیل شده است. اگر بخواهید چنین بازیکنانی به خدمت بگیرید، باید پول زیادی خرج کنید. لازم نیست که این کار را انجام دهیم زیرا همین حالا هم چنین بازیکنانی در تیم داریم. شما همواره باید تغییراتی ایجاد کنید، اما برای این کار باید فرصت و فضا وجود داشته باشد. ما بازیکن بیشتری نمی خواهیم. اگر جایی اتفاق و تغییری رخ دهد، ممکن است جای دیگری هم تغییر ایجاد شود اما اضافه کردن بازیکن به ترکیب کنونی، منطقی نیست. بازار نقل و انتقالات تا این لحظه جالب بوده است. فعلا سعی ما بر این بوده است که با بازیکنان کلیدی تیم تمدید کنیم، کاری که هنوز هم مشغول انجام آن هستیم. برخی باشگاه ها رویکرد متفاوتی دارند و از خارج آن باشگاه حتی هیجان انگیزتر هم به نظر می رسد. اما تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی هم در فوتبال امروز خودش یک چالش است.

مصدومان 

 کرتیس جونز دچار آسیب دیدگی خفیف شده است و نمی تواند در بازی اول فصل ما را همراهی کند. 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد