Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@04:34:37 GMT

افشاگری درباره انفجار بندر دبی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۳۸۱۸

افشاگری درباره انفجار بندر دبی

آفتاب‌‌نیوز :

 شبکه المیادین لبنان روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که به سندی محرمانه درخصوص انفجار ماه گذشته در بندر «جبل علی» دبی دست یافته که نشان می‌دهد در این انفجار ۳ صهیونیست کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش المیادین، این سند که از طرف پلیس دبی صادر شده و به دست این شبکه رسیده نشان می دهد، یک بمب کارگذاشته شده در یک کانتینر در این بندر عامل انفجار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در لحظه انفجار یک تیم ۶ نفره اسرائیلی در محل حضور داشته‌اند که در پی این انفجار ۳ صهیونیست کشته و ۲ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

المیادین با استناد به این سند محرمانه افزوده است: انفجار بسیار شدید بوده به طوری که صدای آن تا شعاع ۵۰ کیلومتری نیز شنیده شده و باعث تخریب کامل کانتینرهای نزدیک محل انفجار شده است.

در این سند آمده است که اجساد برخی از کشته شدگان دفن شده و اجساد عده‌ای دیگر نیز با نظارت پلیس به دلیل حساسیت موضوع، به کشورهایشان انتقال داده شده است.

این گزارش می افزاید، رسانه‌ها از پوشش اخبار یا تصویربرداری از مکان حادثه یا فرستادن عکس و گزارش در این خصوص منع شدند.

این گزارش درحالی منتشر شده که منابع خبری بعد از ظهر چهارشنبه از وقوع آتش سوزی در یک کارخانه مواد پلاستیکی در بندر «جبل علی» دبی خبر دادند.

فعالان شبکه های اجتماعی در امارات متحده عربی تصاویری منتشر کرده اند که نشان دهند دود غلیظی بر فراز کارخانه دیده می شود.

اداره کل دفاع مدنی دبی نیز در باره این حادثه توضیح داد که آتش مهار شده و دود ناشی از آتش سوزی در نتیجه آتش گرفتن مواد پلاستیکی قابل اشتعال بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بندر جبل علی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند