Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی بازیکنان چلسی و ویارئال برای بازی امشب اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در بازی سوپرکاپ اروپا تیم های چلسی و ویارئال از ساعت ۲۳:۳۹ امشب در ورزشگاه بلفاست ویندوزر پارک به مصاف هم خواهند رفت.

اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب دو تیم برای بازی امشب را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی ویارئال چلسی سوپر کاپ اروپا لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا ویارئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس