Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از خبرنگاران در قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ارتش در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در جریان زلزله سرپل ذهاب نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان در منطقه حاضر شده و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام کردند.

واکسیناسیون نیرو‌های ارتش استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا از روز‌های آینده

فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور گفت: واکسیناسیون نیرو‌های ارتش استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا از روز‌های آینده آغاز می‌شود.

امیر سلیمان طاهری با اشاره به اقدامات ارتش در زلزله آبان ماه ۹۶ سرپل ذهاب، گفت: در زمان زلزله آبان ماه ۹۶ سرپل ذهاب به سرعت بالگرد‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه شده و با اطلاع رسانی‌های دقیق و شفاف خبرنگاران از میزان آسیب‌ها و نیازمندی‌ها برای کمک، ارتش و سایر نیرو‌ها به خدمات‌رسانی پرداختند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با اشاره به ایستگاه‌های راهیان نور افزود: در این ایستگاه‌ها به ویژه در غرب کشور کمتر به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی پرداخته شده، اما فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی توسط غیورمردان ارتشی در دفاع مقدس دیده شده که مثال واضح آن شهید ادبیان و حماسه آفرینی آن در عملیات بازی دراز است که با یک گردان توانست چندین لشکر دشمن را متوقف کرده و اجازه تعرض آن‌ها را به میهن اسلامی نداد.

 طاهری ادامه داد: باید افتخارات ارتش را به گوش مردم رسانده و پتانسیل و ظرفیت‌های آن را اطلاع‌رسانی کرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی مدبرانه خود در وقایعی همچون سیل گلستان و حتی کرونا نسبت به خدمات رسانی اقدام کرده و در تهران کمتر از ۴۸ ساعت نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی و در استان سیستان و بلوچستان در کمتر از سه روز سه بیمارستان تنفسی را برپا کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با اشاره به لزوم واکسیناسیون نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه افزود: بیش از ۳۰ هزار نیروی مسلح در استان کرمانشاه حضور داشته که تعداد بیشتری از آن‌ها را نیرو‌های ارتش تشکیل می‌دهند، طی مکاتبه انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه چند روز آینده واکسن کرونا برای تمامی کارکنان ارتش تهیه و تزریق می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کرمانشاه نیرو های ارتش غرب کشور سرپل ذهاب نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است