Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم مجدمی، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد خود و تیمش در لیگ بیستم اظهار داشت: در نیم فصل اول من خارج از ایران بازی کردم و ۳، ۴ هفته پس از آغاز نیم فصل دوم به نفت مسجد سلیمان رفتم، اما به خاطر مشکل آی تی سی کمی دیر‌تر به تیم اضافه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن فکری در ۳، ۴ بازی نخست نتایج خوبی گرفتیم و از ۳ بازی ۷ امتیاز به دست آوردیم. پس از آن بازی‌های لیگ برای مدتی تعطیل شد و تیم ما هم مشکل مالی داشت. فرسایشی شدن لیگ انگیزه بازیکنان تیم‌هایی که شرایط مالی خوبی ندارند را پایین می‌آورد.

مجدمی گفت:  مشکلات باعث شد تا در ادامه لیگ نتایج ضعیفی بگیریم. ما همان تیمی بودیم که توانست از ۳ بازی ۷ امتیاز بگیرد، اما مشکلات مالی و دیگر اتفاقات باعث شد نتوانیم روند خوبی که داشتیم را ادامه دهیم. با توجه به بودجه و هزینه‌ای که باشگاه نفت مسجد سلیمان برای لیگ بیستم صرف کرده بود، فکر می‌کنم نتایج بدی نگرفتیم. به هر حال تیم دقیقه ۹۰ بسته شد و کار در مسجد سلیمان سخت است. هر چند می‌شد نتایج بهتری بگیریم، اما فوتبال همین است و گاهی اتفاقاتی که دوست ندارید رخ می‌دهد.

بازیکن نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم درباره عملکردش در این تیم گفت: از عملکردم راضی هستم. در نیم فصل اول که در قطر برای المعیذر بازی کردم، با بهترین بازیکنان و مربیان کار کردم و علاوه بر این که در تمام بازی‌ها بازیکن ثابت تیمم بودم، توانستم گل بزنم و پاس گل بدهم. در مقطعی مصدوم شدم و طولانی شدن مصدومیتم کمی اذیتم کرد، اما به ایران برگشتم و با برطرف شدن آسیب دیدگی، با نفت مسجد سلیمان قرارداد بستم و در تمام بازی‌ها برای این تیم بازی کردم. حتی در ۶ بازی به عنوان دفاع راست و در پست غیر تخصصی برای تیم بازی کردم. فکر می‌کنم در حد توانم به نفت مسجد سلیمان کمک کردم و عملکردم خوب بود.

او درباره اتفاقات بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان و اتهام کم کاری و تبانی به چند بازیکن این تیم گفت: من به کسی اتهام نمی‌زنم و نمی‌توانم بگویم که کسی کم کاری کرده است یا خیر. نظر باشگاه شاید چیز دیگری باشد و کسانی که تصمیم گرفتند، حتما دلیلی برای تصمیمات شان داشتند، اما من بازیکنم و نمی‌توانم به کسی تهمت بزنم.

مجدمی در خصوص پیشنهادات خود برای فصل آینده گفت: ۲ پیشنهاد خوب از کشور‌های همسایه دارم. از یکی، ۲ تیم داخلی هم پیشنهاد دارم، اما هنوز نقل و انتقالات به طور جدی آغاز نشده و فعلا همه چیز در حد صحبت است. فکر می‌کنم تا یک هفته آینده همه چیز مشخص شود و ان شاالله آن موقع بهترین تصمیم را می‌گیرم.

او درباره تمایلش برای لژیونر شدن گفت: برای لژیونر شدن باید پیشنهاد مناسبی داشته باشم. در حال حاضر ۲ پیشنهاد دارم که یکی از آن‌ها خیلی خوب است و مشغول بررسی آن هستم. با این حال اگر شرایط برای همکاری با باشگاه خارجی مناسب نباشد، حتما به پیشنهاد‌های داخلی فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید

بازیکن نفت مسجد سلیمان مورد توجه ۲ تیم خارجی قرار گرفت

بازیکن نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم که سابقه بازی در لیگ دسته دوم قطر را دارد، درباره تفاوت امکانات لیگ دسته ۲ قطر با لیگ برتر ایران گفت: تفاوت زیادی وجود دارد و امکانات فوتبال ایران و قطر اصلا قابل مقایسه نیست. در قطر هر مجموعه ورزشی ۲، ۳ استخر سالن وزنه، زمین تمرین و کلینیک داشت. ورزشگاه‌های تیم‌های دسته دومی و تیم‌های لیگ ستارگان قطر با هم تفاوتی ندارد و بر خلاف ایران بازی‌ها در زمین بی طرف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان فکر می کنم بازی کردم لیگ بیستم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان