Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  مختار یوردخانی رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان اعلام کرد: ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی همراه با انتخاب رشته سراسری از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

او ادامه داد: تمامی افرادی که در کنکور سراسری ثبت نام کردند و افرادی که ثبت نام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در سراسر استان سمنان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوردخانی اظهار داشت: در سراسر استان سمنان تعداد هشت واحد و مرکز دانشگاهی وجود دارد که هزینه پایین تحصیل در دانشگاه پیام نور نیز یکی دیگر از مزیت‌های آن است.

او بیان کرد: هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه دولتی بسیار پایین است و با این وجود نیز تسهیلات وام بانکی با کارمزد ۴.۱ درصد در اختیار متقاضیان و دانشجویان قرار می‌گیرد تا دانشجویان دغدغه‌ای جز تحصیل نداشته باشند.

رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: افراد علاقمند به تحویل می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون کارشناسی سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور استان سمنان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می پردازند.
در استان سمنان ده هزار و شش داوطلب در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشگاه‌های سمنان، صنعتی شاهرود، دامغان و گرمسار برگزار می شود و نتایج آن در نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود